denisesilver schreef:Kingstale, kerrytale
Ik zou van de gelegenheid gebruik maken en een merrie kawaii noemen
Kingstale klinkt wel goed haha

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fleurfloran schreef:Ik krijg binnekort een nieuw paard waarbij ze geen echte eigen naam heeft. Ze is vernoemd naar haar moeder Rossini en haar stal naam is Krack omdat haar vader Krack C is, kan iemand een andere mooie (lange) naam uit Krack C of Rossini halen? Alvast heel erg bedankt!
Fleurfloran schreef:Ik krijg binnekort een nieuw paard waarbij ze geen echte eigen naam heeft. Ze is vernoemd naar haar moeder Rossini en haar stal naam is Krack omdat haar vader Krack C is, kan iemand een andere mooie (lange) naam uit Krack C of Rossini halen? Alvast heel erg bedankt!
Britta31 schreef:Fleurfloran schreef:Ik krijg binnekort een nieuw paard waarbij ze geen echte eigen naam heeft. Ze is vernoemd naar haar moeder Rossini en haar stal naam is Krack omdat haar vader Krack C is, kan iemand een andere mooie (lange) naam uit Krack C of Rossini halen? Alvast heel erg bedankt!
Heel kort en een beetje saai.Maar gewoon Roos of Rosie.
Murosch schreef:klarah, ik heb een leuk linkje voor je: http://www.phillipe.de/zucht-haltung/32 ... t-namen-w/
JPitty schreef:@Fleurfloran: is het voor een merrie, hengst of ruin? Zijn er nog bepaalde kenmerken die je erin wilt hebben, zoals kleur of karaktertrek? En welke stijl vindt je zelf mooi?