een wild idee

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Maanon_

Re: een wild idee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 16:21

ja er is wel een soort site alleen ik geloof niet met TS (kan er naast zitten hoor) en ze wil zo veel mogelijk aanmeldingen en hieruit blijkt dat er al genoeg aanmeldingen zijn vanuit bokt en dus ook genoeg interesse Haha!

NoGo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 16:29

Okee het enige wat ik raar vind is dat dat gedaan word zonder overleg met de ts (als dat idd zo is)
@nicolle als er idd genoeg aanmeldingen zijn dan is het toch aan de ts om te besluiten er mee door te gaan.
En even tussendoor volgens mij zijn er maar 4 (5 met ts meegerekend) mensen die zeker weten dat ze meegaan.
De rest wil of eerst een datum enz of moet een paard regelen.
En datum enz. is toch echt iets wat de ts moet gaan maken.
Maargoed ik ga er nu verder niet meer op in mijn mening brainstormen prima maar verder gewoon afwachten tot ts weer reageert en niet zelf dingen besluiten en maken......

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 16:31

Ok is goed.
Ik ga ook nog even afwachten, want ik wil ook eerst een datum voor ik een paard etc. ga regelen.

Gebruikerit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 16:35

Het lijkt mij ook een erg leuk plan, maar ik moet dan nog wel even zien of alles door gaat enzo
ik heb een eigen e-pony die goed verkeersmak is.

Maanon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 16:56

NoGo daar heb je gelijk in, ik bedoel ook dat we alleen gaan brainstormen en verder nog niks gaan plannen buiten TS om Knipoog

Amanda__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 17:13

ik zou niet zo druk maken om de ts, als ze er dan weer is dan is er niks aan de hand, buiten dat er iemand een forum heeft aangemaakt waar op gebrainstormt kan worden. dus daar kan ze gewoon op terecht als mod etc..

denk dat ze beter blij kan zijn dat er mensen reageren ipv dat niemand het iets interesseert

Maanon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 17:26

ja dat klopt zolang wij nog maar niet een datum en tijd enzo gaan vaststellen, maar inderdaad dan ziet ze wel dat we geinteresseerd zijn Knipoog

mhollander

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 18:11

het is wel de bedoeling dat het een rit wordt voor een goed doel. Ik krijg het idee (ben gelukkig niet de enige die daar zo over denkt) dat sommigen het zien als een goedkoop ponykamp ofzo. Dit is niet de bedoeling.

Maanon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 18:14

ik snap best dat dit geen goedkoop ponykamp is en dat wanneer je meedoet je ook van alles moet voorbereiden. het is zo dat er van alles geregeld moet worden, bijv. slaapplaatsen enzo... dat gaat allemaal geldkosten ja Haha!

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 18:18

Ik ben het helemaal met je eens mhollander. Ik ben zelf geinteresseerd om te helpen bij het opzetten waar nodig, maar ik denk dat ik me tot ik iets van TS hoor ook verder erbuiten hou. Want mensen vind 20 euro al vel terwijl als dit allemaal geregeld moet worden er niet verwacht kan worden dat het gratis is. Verder heb ik het gevoel, sorry als ik hiermee iemand beledig dat er erg veel minderjarige tot nog toe enthousiast zijn. Deze zijn afhankelijk van derde wat betrefd toestemming en paard, dat maakt de zaak er niet haalbaarder op, volgens mij.

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 18:28

mhollander schreef:
het is wel de bedoeling dat het een rit wordt voor een goed doel. Ik krijg het idee (ben gelukkig niet de enige die daar zo over denkt) dat sommigen het zien als een goedkoop ponykamp ofzo. Dit is niet de bedoeling.

Afgod

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 18:30

Hoeveel mensen mogen er eigenlijk mee doen?

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 18:31

Tsja, daarom zijn er denk ik ook zoveel trajecten bedacht. Om een beetje veilig de weg op te kunnen lijkt iets van 20 per rit wel het max.? Of zijn het mensen daarmee met me oneens Tong uitsteken

guenivere

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 18:53

Ik vind als je boven de 20 mensen komt die anthousiast mee willen doen meer mee moet laten rijden je kan moeilijk zeggen jij mag wel en jij mag niet, niet helemaal eerlijk en hoe meer zielen hoe meer vreugd. Als je je paard netjes onder je houd lijkt het mij niet uitmaken of het er nu 20 zijn of 30 en zo er al iets mis gaan en alles gaat op de loop bv dat kan ook met 20 paarden gebeuren dus het aantal lijkt mij niet zo heel veel uitmaken.

Elja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 18:55

Ik zou heeel graag mee willen doen, maar het geen-eigen-paard probleem heb ik helaas Verdrietig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 19:02

Hierzoo precies het zelfde. Geen eigen paard, geen verzorg/bijrijdpaard waar dit op zou mogen. Jammer, want het lijkt me echt super!

Spritz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 19:04

Super idee! Ik zou graag mee doen, maar heb geen paard waarmee het zou kunnen. Lachen

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 19:13

guenivere schreef:
Ik vind als je boven de 20 mensen komt die anthousiast mee willen doen meer mee moet laten rijden je kan moeilijk zeggen jij mag wel en jij mag niet, niet helemaal eerlijk en hoe meer zielen hoe meer vreugd. Als je je paard netjes onder je houd lijkt het mij niet uitmaken of het er nu 20 zijn of 30 en zo er al iets mis gaan en alles gaat op de loop bv dat kan ook met 20 paarden gebeuren dus het aantal lijkt mij niet zo heel veel uitmaken.

Ja oke, maar wanneer je over de openbare weg rijdt is dat in mijn ogen te gevaarlijk.

minkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 19:20

Petulan schreef:
guenivere schreef:

Ja oke, maar wanneer je over de openbare weg rijdt is dat in mijn ogen te gevaarlijk.

sorry maar dan zijn 20 al te veel! er hoeft er maar 1 tussen te zitten....
wat ik niet verantwoord vind is dat mensen op onbekende paarden van iemand anders willen gaan rijden. zie nu veel : ik wil graag mee maar heb geen paard, van wie kan ik er een lenen?
denk dat je dan toch moet zeggen: sorry maar dan houdt het op. ik kan ook niet meedoen aan een tenniswedstrijd zonder tennisracket. (als je begrijpt wat ik bedoel)

wiifke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 19:24

Ik neem aan dat de aanmeldingen zijn van mensen die toch wel ervaren zijn met buitenrijden, anders zouden (bij minderjarigen) lijkt mij de ouders niet accoord gaan en zonder dat is het niet mogelijk om mee te rijden denk ik

wiifke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 19:25

minkie daar heb je zeker wel een punt te pakken! Had ik eigenlijk helemaal niet aan gedacht!

minkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 19:30

wiifke schreef:
Ik neem aan dat de aanmeldingen zijn van mensen die toch wel ervaren zijn met buitenrijden, anders zouden (bij minderjarigen) lijkt mij de ouders niet accoord gaan en zonder dat is het niet mogelijk om mee te rijden denk ik

nee lijkt mij ook niet. vind ook dat sommige mensen veelst te hard van stapel lopen door zich al aan te melden!! waarvoor meld je je aan??? ja voor een rit van noord naar zuid maar verder is er nog helemaal niets concreet zelfs geen datum dus hoe kan je je al aanmelden zonder dat je weet wanneer het is.

wiifke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 19:38

Tsja, als er mensen zijn die altijd tijd hebben en verder niks te doen hebben.. al kan ik mij dat niet voorstellen

mhollander

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 19:51

zie heel veel mensen zeggen goed idee goed plan. maar kan helaas niet meedoen heb nl geen paard. Je kunt wel mee doen door te sponsoren. Je rijdt dan niet mee maar je helpt onzettend

Maanon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 09:26

maar minderjarigen kunnen toch wel gewoon meedenken?, ik zie dit echt niet als een ponykamp dat even een, twee, drie geregeld wordt. en ik ga niet zomaar op een vreemd paard zitten die ik tegen die tijd pas zie, als het binnenkort geregeld wordt (bijvoorbeeld dan he Tong uitsteken ) dan kan ik alvast een paardje regelen en heb ik genoeg tijd om onder begeleiding het paard te leren kennen en onder begeleiding het paard af en toe mee naar buiten nemen zodat ik weet hoe dat dier buiten is Knipoog