Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mhollander schreef:het is wel de bedoeling dat het een rit wordt voor een goed doel. Ik krijg het idee (ben gelukkig niet de enige die daar zo over denkt) dat sommigen het zien als een goedkoop ponykamp ofzo. Dit is niet de bedoeling.
guenivere schreef:Ik vind als je boven de 20 mensen komt die anthousiast mee willen doen meer mee moet laten rijden je kan moeilijk zeggen jij mag wel en jij mag niet, niet helemaal eerlijk en hoe meer zielen hoe meer vreugd. Als je je paard netjes onder je houd lijkt het mij niet uitmaken of het er nu 20 zijn of 30 en zo er al iets mis gaan en alles gaat op de loop bv dat kan ook met 20 paarden gebeuren dus het aantal lijkt mij niet zo heel veel uitmaken.
Petulan schreef:guenivere schreef:Ik vind als je boven de 20 mensen komt die anthousiast mee willen doen meer mee moet laten rijden je kan moeilijk zeggen jij mag wel en jij mag niet, niet helemaal eerlijk en hoe meer zielen hoe meer vreugd. Als je je paard netjes onder je houd lijkt het mij niet uitmaken of het er nu 20 zijn of 30 en zo er al iets mis gaan en alles gaat op de loop bv dat kan ook met 20 paarden gebeuren dus het aantal lijkt mij niet zo heel veel uitmaken.
Ja oke, maar wanneer je over de openbare weg rijdt is dat in mijn ogen te gevaarlijk.
wiifke schreef:Ik neem aan dat de aanmeldingen zijn van mensen die toch wel ervaren zijn met buitenrijden, anders zouden (bij minderjarigen) lijkt mij de ouders niet accoord gaan en zonder dat is het niet mogelijk om mee te rijden denk ik