Corellaa schreef:Lauss schreef:Ik niet. Het zal mij worst wezen hoe iemand op zn paard zit. Zolang ik er maar niet zo bij hoef te lopen!
dat vind ik ook weer een BEETJE kort door de bocht....
Ik rijd zovaak buiten met een vriendin die van anky setjes ed houd en ik met mijn ''boerenknollen fries'' ernaast...
niets mis mee denk ik dan ?
Edit; ik doel ik op, je bent toch gelijk, ondanks hoe jij of je paard eruit zien...
misschien rijd ik met mn boerenfries nog wel beter als haar..
Jij vergelijkt een setje met een paard

Ik heb een tinker gereden, beste paard waar ik ooit op heb gezeten (oude type)! Heb nu een NRPS pony, ook een superbeest. Heeft toch niets met ras of type te maken?
Nadia_Mocca schreef:Dat snap ik zeker; wil ik ook graag. Maarja dan moet het financieel wel haalbaar zijn, wat zie het eerlijk gezegd niet zo zitten om mijn konijnen om te laten komen van de honger, zodat ik weer een dekje kan kopen
Ik zei al, het zal me worst wezen hoe anderen erbij lopen, zolang ik het maar niet hoef! Ik spendeer zeker 3/4 van mijn geld aan mn pony, dat is mijn keuze. Je konijnen zijn jouw keuze maar daar hoor je mij niet negatief over oordelen hoor!
Nadya schreef:Ik denk dat ik het meeste geld uitgeef aan mijn dochter, die nou eenmaal groeit en dus regelmatig echt iets nodig heeft. Dat is toch een heel ander verhaal, dan 25 verschillende setjes inclusief bijpassende rijkleding aanschaffen.![]()
If you don't mind.......
Sorry, verkeerd begrepen

En nee, I don't mind!