"Uit de mode"

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: "Uit de mode"

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 18:38

Corellaa schreef:
Lauss schreef:
Ik niet. Het zal mij worst wezen hoe iemand op zn paard zit. Zolang ik er maar niet zo bij hoef te lopen!

dat vind ik ook weer een BEETJE kort door de bocht....

Ik rijd zovaak buiten met een vriendin die van anky setjes ed houd en ik met mijn ''boerenknollen fries'' ernaast...
niets mis mee denk ik dan ?

Edit; ik doel ik op, je bent toch gelijk, ondanks hoe jij of je paard eruit zien...
misschien rijd ik met mn boerenfries nog wel beter als haar..

Jij vergelijkt een setje met een paard Haha! Appels en peren Knipoog
Ik heb een tinker gereden, beste paard waar ik ooit op heb gezeten (oude type)! Heb nu een NRPS pony, ook een superbeest. Heeft toch niets met ras of type te maken?

Nadia_Mocca schreef:
Dat snap ik zeker; wil ik ook graag. Maarja dan moet het financieel wel haalbaar zijn, wat zie het eerlijk gezegd niet zo zitten om mijn konijnen om te laten komen van de honger, zodat ik weer een dekje kan kopen Haha!

Ik zei al, het zal me worst wezen hoe anderen erbij lopen, zolang ik het maar niet hoef! Ik spendeer zeker 3/4 van mijn geld aan mn pony, dat is mijn keuze. Je konijnen zijn jouw keuze maar daar hoor je mij niet negatief over oordelen hoor!

Nadya schreef:
Ik denk dat ik het meeste geld uitgeef aan mijn dochter, die nou eenmaal groeit en dus regelmatig echt iets nodig heeft. Dat is toch een heel ander verhaal, dan 25 verschillende setjes inclusief bijpassende rijkleding aanschaffen. Tong uitsteken
If you don't mind.......

Sorry, verkeerd begrepen Lachen Naja, aangezien ik geen dochter heb kan ik dat geld dus wel spenderen aan 25 verschillende setjes inclusief bijpassende rijkleding Lachen
En nee, I don't mind!

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 18:41

Tja, mijn dochter en mijn paard gaan voor mezelf, dus nu koop ik minder kleding voor mezelf. Ik geloof niet dat ik er minder door uit ben gaan zien, hoor. Gelukkig had ik al een aardige kast vol en ben ik goed in slim inkopen. Maar ik ben niet rijk en ergens houdt het gewoon op. Het zij zo. Ik geloof niet dat ik er minder door ben en er minder goed door uitzie ofzo. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 18:43

We dwalen een beetje af. Het ging er niet om waar je je geld aan uitgeeft en waarom. Zal me ook niet zoveel uitmaken, het is jouw geld, dat jij verdient & dat jij mag uitgeven.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 18:46

We dwalen zeker af..... Ik moet ook even wat eh, nuttigers doen hier, dus I'm off. Doei! Lachen

Pattytjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 18:49

so ik had het wel geweten al sik jou was, mhwhaah
khad er gewoon flink op geramt xD maarja dat ben ik.

die anky pads schijnen zelfs slecht te zijn voor de rug van het paard.
maarja.

BailyKarlos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 18:49

Wat een stom wijf zeg!

Maar je verhaal bevestigd voor veel mensen hier dat Setjesmensen (zoals ik) meteen ook rotwijven zijn.
En dat vind ik jammer. Ik moet zeggen dat ik in de 5 jaar dat ik eigenpaarden heb en de 5 jaar daarvoor dat ik op de manege reed nog nooit zo iemand ben tegengekomen als jij op je buitenrit.

En nu even het leuke deel:
Nou ik ben dus gek op dekjes/setjes! En er zijn trends. En daar ga ik wel in mee, mits ik het mooi vind. Ik ga nartuurlijk niks kopen wat ik niet mooi vind. Wat nu Hot is: Eurostar en Scapa. En waar het succes nu wel een beetje van over is is Anky.
Anky is steeds een beetje hetzelfde. Dat word een beetje saai. En niemand wil toch 2 bijna dezelfde kleuren.
Harry's Horse heeft leuke spullentjes (soms wat te zoet naar mijn idee). Die doen ook altijd hun best iets nieuws te verzinnen.
HH vind ik qua kwaliteit wat minder. Alhoewel ik de Balance dekjes wel super vind! Maja dan betaal je ook weer meer.

Maar de waarde die setjes hebben in de paardenwereld is hoeveel waarde je eraan schenkt. Sommige mensen geven er niets om en dat is prima. En andere mensen vinden het geweldig en dat is ook prima.

Een paard gaat er niet slechter, maar ook niet beter van lopen, toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 18:53

Zou het niet te hard zeggen, Boy doet verrassend goed zijn best in het roze Schijnheilig

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 18:53

BailyKarlos schreef:
Wat een stom wijf zeg!

Maar je verhaal bevestigd voor veel mensen hier dat Setjesmensen (zoals ik) meteen ook rotwijven zijn.

Daarom zei ík net al dat ik jullie niet met dat mens wil vergelijken, en mij hoor je er niet over of het wel of niet moet. Zoals ik zei ben ik 100% neutraal. Ik vind het altijd wel leuk om naar paarden+ruiters in set te kijken dus mij hoor je niet over wel-setjes en niet over niet-setjes Haha!

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 18:55

ik Zou mooi gemeld hebben, van je kunt anky spullen kopen wat je wil maar beter ga je er echt niet door rijden hoor Knipoog. hahaha

Ik koop alleen wat ik mooi vind ongeacht merk of niet Haha!
Laatst bijgewerkt door vencedor op 03-01-08 18:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 18:55

Lauss schreef:
Zou het niet te hard zeggen, Boy doet verrassend goed zijn best in het roze Schijnheilig

En een mede sf'er pony juist totaal niet als ie in anky lemon is gekleed Huilen van het lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 18:56

Hoe kom je er bij dat zij dat niet doet Randie Lachen ? Doordat ze die ene keer Anky white op had liggen betekend niet dat ze alleen Anky heeft? Mss is dat wel haar enigste dekje?
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 03-01-08 18:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Carretje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 18:57

Ik ben het met @Randie eens !!
je gaat er toch niet beter van rijden als je bijvoorbeeld een anky dekje hebt ?

Waarom zou je alles zo duur moeten hebben ?? laten die kinderen maar lekker praten !

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 18:57

Volgens mij staat er dat ze er niet beter van gaat rijden. Haha!

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 19:00

Citaat:
Hoe kom je er bij dat ze niet kan rijden Randie ?

dat staat er inderdaad niet maar uit het verhaal maak ik wel op dat het niet veel voorstelde Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 19:01

heb m ge-edit Lachen Nieuwe vraag

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 19:03

Ik snap echt niet waar ze het lef vandaan haalt om zo gemeen uit de hoek te komen...

Ik zou toch maar even stiekem met mijn modderlaars tegen haar witte dekje aanwrijven Nagelbijten / Gniffelen

BailyKarlos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 19:06

randie schreef:
ik Zou mooi gemeld hebben, van je kunt anky spullen kopen wat je wil maar beter ga je er echt niet door rijden hoor Knipoog. hahaha

Ik koop alleen wat ik mooi vind ongeacht merk of niet Haha!

Ja, was het maar zo! Dan deden we allemaal 20 ankypads onder ons zadel en dan waren we Grand Prix!

BailyKarlos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 19:10

Waarom zou je trouwens gaan buitenrijden in een wit dekje? Dat word hardstikke snel smerig.

En lekker buitenrijden voor dat geschoren beesie zonder uitrijdekentje in de volle wind en vrieskou van de afgelopen tijd. Sigaar

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 19:12

Hoe krijgen jullie tijdens het rijden je dekje vies Huilen van het lachen ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 19:13

Omg tegen zulke mensen kan ik echt niet Tong uitsteken Eigenlijk had een hand vol met modder moeten pakken, en dat ''perongelijk'' tegn dan schóne witte dekje moeten gooien , en dan heel snel weg gaan galloperen Haha! Nee grapje.

_Denies

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 19:14

Lauss schreef:
Hoe krijgen jullie tijdens het rijden je dekje vies Huilen van het lachen ?

Vroeg ik me ook af Bloos
Met Per konden er nog wel eesn spetters op komen (die is 1.30 Vork en dan heel hard door plas crosse Vork )

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 19:36

inderdaad, gewoon, als je door plassen of wat rijd wordt je dekje snel vies Lachen
even offtopic Bloos; ik snap nooit waar mensen al die setjes laten? Haha! heel leuk al die setjes, heb er zelf ook een paar, maar mijn kast zit al zo vol, waar laten al die mensen met hun 25 dekjes met bijpassende beenbeschermers dat wel niet allemaal Tong uitsteken

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 19:36

In de schuur Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 19:38

4 op stal, de rest op zolder

Ik cross heel wat af, rijd heel wat buiten, maar mijn dekjes worden niet vies hoor Clown

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 19:44

Haha okee Tong uitsteken
maar jouw pony's hebben ook langere pootjes Schijnheilig