Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar erg hard ben ik niet gevallen.
ik zat dr op in de stal, besluit hij zn stalletje in te rennen.. baaam met mn knieen tegen t beton.....
)
*afkloppen*
Mijn ergste val was van de zomer van niet mijn eigen paard. Ik reed toen op het paard van iemand anders een 4 jarige ruin. Eigenlijk was het heel dom want hij zag een blauwe kar staan (die er normaal niet stond) En toen schrok ie en ging hij bokken en raar doen :p toen ben ik er van af gevallen en mijn pols gebroken.
) mocht viel ik er bijna altijd af in galop. steeds in dezelfde hoek "schrok"hij en stond op het midden in 1 keer stil.bokje erbij en ik lag er weer voorover af
nooit wat gebroken kwam altijd goed terecht schoot in de lach en sprong er weer op. hij is nog altijd me leiflingspony
(dit was toen ik net op paardrijden zat(met wedstrijden was hij wel altijd heel lief
)en mijn 5e les ofso reed ik op tiffany (haflinger) en was ik aan het uitstappen in dames zit.paard schrok en ik viel er achterover af
gelukkig wel op et midden
.dit was de eerste keer dat ik eraf viel en was best wel geschrokken ook al viel ik niet hard.daarna nooit meer in dames zit gezeten
) scheurde hierdoor. Resultaat? Diepe snee in mn kin, moesten 5 hechtingen in.

...... Voor het eerst sterretjes gezien en niet meer weten waar ik was......
en het paard liet een ander paard schrikken die ook een sprintje nam gelukkig kwam alles weer goed. nu heb iker een litteken aan over die je ziet na het zwemmen of douchen 

. Dat was het wel geloof ik..even snel samen gevat.
!
. Miepje maakt een draai van 180 graden en dendert vol af op de 2 andere paarden in de bak, die weten gelukkig weg te komen, maar ondertussen heeft ze zich weer omgedraaid en mij achtergelaten in het hek... ribben gekneusd...
tijdens springles, er staat een 3-sprongetje en ik blijf heel braaf naar achteren zitten, zoals mij is opgelegd door juf
. Ik moet zorgen dat ze door blijft lopen dus ik drijf bij, waarop Jamie alvast afzet (ik zit nog braaf terug) en ik min of meer gelanceerd wordt doordat haar kont mij nog even een zetje geeft, nou ja dat gaat nog. Maar dan komt de 2e sprong van de 3, ik hang nog naar voren vanwege de eerdere lancering en krijg dus bijna haar kop tegen mijn knar en wordt vervolgens nog ietsje verder gelanceerd. Gelukkig heb ik zo'n lieverd die besloot toch maar langs sprong 3 te gaan (i.pv. eroverheen), maar door die laatste move beland ik aan de rechterkant van haar nek, met mijn benen nog om haar borst heengeklemd en mijn armen net achter haar oren vasthoudend, waarna ik keurig mijn voeten op de grond kan zetten en weer netjes geland ben... (blij dat het niet gefilmd is
)
....
.
noujah dus ik val achterover in de modder ik was heelemaal vies en ik moest nog doorrijden ook onder de modder het was zo vies..
en de volgende les moesten we een dubbelsprong nemen en hij ging hard af op de 2e dus ik dacht hij springt.. Nou hij stopte dus maar hij was heel klein ik denk een grote b pony.. dus ik wou zn nek vastpakken om te blijven zitten en ik maak een salto mzo over zijn nek en kom neer zoon 5 centimeter voor de hindernis ik wil niet weten wat er was gebeurd als ik een stukje meer naar voren was gevallen...
maar die avod kreeg ik ineens last van mn rug en nek.. noujah even aangeken. de volgende dag had ik nogsteeds last op mn moeders verjaardag
je voelde ook heel mn ruggengraat en ik had een grote buld in mn nek en je voelde heel mn ruggengraat dus mijn familie ik zou maar even naar het ziekenhuis gaan.
..