Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
!Redrumfox schreef:Die 2 zijn inderdaad erg leuk asjemenouNoortje; die spreken me niet echt aan, toch bedankt.

Marijkjuh schreef:tjady schreef:Geduldig wachten. Er komt er vanzelf een voorbij in jou prijsklasse. Misschien dat het even duurt, maar de aanhouder wint.
Succes!!
Daar ga ik trouwens nog even op in. Je kan beter langer wachten dan straks een paard hebben waar het toch niet helemaal mee klikt
.. Alexander is idd moeilijk om te praten =| , als hij wat vind blijf die erbij 

Misschien dat je daar kan gaan kijken.. Wel jong.. 
. Ze was toen 3 jaar, dus ik kon meteen met haar aan de gang. Ze was nog niet ingereden, maar heeft alles probleemloos over zich heen laten komen. Nu dient ze als leerpony voor mijn 8-jarig dochtertje.
.
). In 1e instantie vroegen ze 2400,00 voor hem. Maar toen mijn nicht voor de 1e keer kwam waren ze al naar 1950,00 gezakt, omdat iedereen in hun omgeving had gezegd dat 2400€ veel te veel was voor een 16-jarige met zo'n temperament. Ze kan hem nu krijgen voor € 1750 inclusief goed uitziend Kiefer zadel en hoofdstel + goede winterdeken + restant van het hooi (waarschijnlijk ook nog ter waarde van €100,00). Dus dan is hij al met al toch niet zo duur. Belangrijk vind ik ook om te weten dat het paard nooit gezondheidsproblemen heeft gehad (en ik kan het weten want vroeger reed zijn bazinnetje met hem bij mij in de les en verhalen over gezondheidsproblemen gaan bij ons vlug door de ruitervereniging
), Redrumfox schreef:ja, dat paard 'bewaar' ik nog even. ik heb nu heel veel paarden staan om te gaan kijken, dus voorlopig ben ik voorzien.
Redrumfox schreef:miesie: ja daar wil ik ook voor gaan kijken.
russel: nee, we gaan een zondag even naar A'dam en Lunteren om naar die Andalusiërs te kijken.
Redrumfox schreef:miesie: ja daar wil ik ook voor gaan kijken.
russel: nee, we gaan een zondag even naar A'dam en Lunteren om naar die Andalusiërs te kijken.