Al bieden ze een miljoen!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Al bieden ze een miljoen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 13:10

Nouks schreef:
Een mens kún je niet eens verkopen, ja, je kunt het wel proberen, maar je kunt niet je vriend verkopen voor een miljoen en dan aan de koper zijn paspoort geven: "zo, nu is hij je eigendom, voer je hem wel iedere dag en mag hij wel dagelijks op de wei?"

Daar zou mijn man ook niet gelukkig van worden... Doe hem maar in een stalletje met een televisie en een kratje bier Knipoog

Nee maar even alle gekheid op een stokje... Tuurlijk kan je een mens niet verkopen. Mijn bovenstaande post was alleen maar om aan te geven dat ik voor het geluk van mijn kinderen alles over heb.

_rosita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 13:14

materiaal? dat mogen ze voor een mooie prijs hebben, dán krijgen ze er nog wel een strikkie omheen:)

maar mijn paardjes horen, net zoals mijn hondjes, tot ons gezin, tot mijn familie. voor mij zijn mijn dieren niet vervangbaar en zie ze niet als wegwerpmateriaal, zoals ik mijn auto, tv en bed wel zie...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 13:15

Rock schreef:
[***] schreef:
Een mens kún je niet eens verkopen, ja, je kunt het wel proberen, maar je kunt niet je vriend verkopen voor een miljoen en dan aan de koper zijn paspoort geven: "zo, nu is hij je eigendom, voer je hem wel iedere dag en mag hij wel dagelijks op de wei?"

Daar zou mijn man ook niet gelukkig van worden... Doe hem maar in een stalletje met een televisie en een kratje bier Knipoog

Nee maar even alle gekheid op een stokje... Tuurlijk kan je een mens niet verkopen. Mijn bovenstaande post was alleen maar om aan te geven dat ik voor het geluk van mijn kinderen alles over heb.

Doelde ook niet per definitie op jouw post, meer op iedereen die hier loopt te roepen of je je man/vriend/kind dan zeker óók verkoopt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 13:50

Ah okee Knipoog

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 17:35

Ik heb verschillende paarden, waarvan er 1 is die altijd zal blijven.
Nu heb ik er 1 te koop gezet, simpel, omdat ik er teveel heb.
De paarden verdienen meer aandacht een daarom kies ik daarvoor. Echter is een goed tehuis en noodzaak en anders gaat er niemand weg. Ook niet voor en miljoen. Ach gut

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 18:58

Nee, die kun je niet verkopen (al werd dat vroeger met de slavenhandel genoeg gedaan Tong uitsteken )
Maar mijn maatje paard kan ik net zo goed niet zomaar verkopen Lachen
Je kunt dat voor mij vergelijken

AapjeAstrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 19:02

Mijn aller dierbaarste maatje is al verkocht.
Niet voor een miljoen helaas Nagelbijten / Gniffelen
Maar je went eraan.. mis haar nog steeds vreselijk, maar het is gewoon een feit dat ze weg is.
Bij ons worden zo vaak paarden verkocht, dat je eraan went.
Dus voor een miljoen is er zeker wel een paardje te koop hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 19:06

Ik heb voorheen op handelsstalletjes gereden
Sommige paarden stond je blij uit te zwaaien, maar met andere had ik echt moeite.
Ondanks dat ik altijd probeerde geen band te krijgen omdat ik wist dat alles verkocht werd.
Toch heb ik bij verschillende paarden een traan gelaten. En dat dus om niet eigen paarden.

Kawa kwam dus ook te koop en met hem had ik ook al een klik toen ik hem voor het eerst zag.
En toen hij na een jaar verkocht werd was me dat te veel.
Ik had dat al zo vaak gehad dat dat leuke handelspaard weer weg ging, dat ik hem heb gekocht.
Dus na honderderen paarden die ik heb gereden wende dat bij mij dus niet Lachen

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 19:35

runningkawa schreef:
Nee, die kun je niet verkopen (al werd dat vroeger met de slavenhandel genoeg gedaan Tong uitsteken )
Maar mijn maatje paard kan ik net zo goed niet zomaar verkopen Lachen
Je kunt dat voor mij vergelijken

voor mij net zo. mijn paarden kan je wel degelijk met kinderen vergelijken, qua band en de liefde die ik voor ze heb.

Jitskee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 19:37

mijne gaat nooit weg. ik ga mijn vader toch ook nie verkopen voor een miljoen

Jitskee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 19:37

nee ikz ie mijn paard niet als mijn vader :'D
maar hijs wel heel belangrijk Lovers (paard dan:p)

traan_beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 19:20

Als ik sommige reacties lees zien ze paarden echt alleen maar voor de ''plezier''

Mijn paard is mijn VRIEND, mijn alles!!
Mijn beestjes hebben het super bij ons en ik zal ze ''nooit'' verkopen.. Zeker niet voor een geldbedrag..

wat boffen mijn paarden met mij Lachen

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 20:39

Ik denk dat ik, heel tegenstrijdig aan alle berichten, wel mijn paard voor zo'n bedrag zou verkopen... niet omdat ik geen band met hem heb, of dat ik hem als materiaal zie, maar te meer, omdat als ik het realistisch bekijk ik het goed kan gebruiken op een andere manier.
En dat ik daarvoor mijn paard moet verkopen, dat zou ik ook moeten als ik er geen geld/tijd voor had. Dat is even hard, maar dan zou ik het ook kunnen. Dus ook voor een miljoen, is het even doorbijten, maar hij gaat wel...

En voor een miljoen, hoef ik niet bang te zijn dat hij het slechter gaat krijgen dan bij mij! Met die gedachte keur ik dat bedrag maar goed denk ik...