Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
paars schreef:Ik ken Pascha, en die zou je echt niet blij maken met dag en nacht het land op.. Ze vind het leuk hoor, op het land, smorgens erop, en dan na een paar uurtjes heeft ze het wel weer gezien, en wil ze er weer af...Misschien een second opinion in een andere kliniek? Hoop dat er een diagnose komt, dan weet je ook hóe en óf je moet/kan behandelen. Je schreef op de vorige bladzijde dat je paard geen plezier zou hebben als weidepaard, waarom denk je dat eigenlijk? Hou je haaks, ik duim met jullie mee!!
paars schreef:Misschien een second opinion in een andere kliniek? Hoop dat er een diagnose komt, dan weet je ook hóe en óf je moet/kan behandelen. Je schreef op de vorige bladzijde dat je paard geen plezier zou hebben als weidepaard, waarom denk je dat eigenlijk? Hou je haaks, ik duim met jullie mee!!
Zirano schreef:Brenda,Sterkte,we hebben er al even over gesproken en ik heb toen het een en ander met je doorgenomen over een paard(he annemieke) die ook eigenlijk geen uitzicht had en nu als een tierelier gaat.
Vaak is het dat paarden door een soort voeding zichzelf vergiftigen tel daarbij op dat ze haar veulen mist en een giga hormoonverandering heeft dan kan er heel wat in een lichaam gebeuren.
Brenda heel veel sterkte en ik hoop dat je de goede beslissing neemt waar jij en je vader het mee eens zijn.
MSQuincyTE schreef:PaulineS ik denk dat die zelfs niks meer voor haar kunnen doen
AnneOmie schreef:Welke homeopatisch arts heb je erbij gehad BrenIk hoop echt dat dit gaat werken joh, duim voor jullie!! Dit is idd misschien je laatste reddingsmiddel.
brenpasbeau schreef:ik ga toch de medicijnen rustig afbouwen ze heb dus vandaag 2 pretnizon gehad en morgen 2 en dan maandag dinsdag 1 en dan woensdag donderdag niks en vrijdag de andere medicijnen van die man.