paloma het verhaal deel 2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

slimmerik

Re: paloma het verhaal deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 01:34

Ik heb helaas vernomen dat we géén veiling of verkoop of inzameling mogen houden op bokt voor Lynn. Huilen Huilen Huilen

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 01:42

slimmerik schreef:
Ik heb helaas vernomen dat we géén veiling of verkoop of inzameling mogen houden op bokt voor Lynn. Huilen Huilen Huilen

Sorry Lynn !! Bloos

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 01:44

ook raar waarom niet?? er zijn zoveel topics geweest waar dingen werden gevraagd, nou ja kan toch via pb oid??

fijne avond ik ga

succes lynn

DJCJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 09:01

nou ja, waarom dat niet?

Wat een super foto's en vooral met der hoofd helemaal tegen je aan. Volgens mij heb je een super paard aan haar Haha!

lovely82

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 09:06

jammer zeg

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-07 10:30

ik snap ook niet echt waarom niet mag, maar ja...
misschien kunnen we via die andere site wat regelen, of mensen vragen om het zelf te verkopen en dan het geld over te maken.

Vanavond ga ik weer, vandaag blijft ze op stal, heeft nu zweet dekentje op onder die te grote winterdeken, en hopen dat hoesten minder word.

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 10:38

slimmerik schreef:

Helaas, de mods stonden hier niet voor open,sorry lynn Bloos

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-07 10:44

geeft niet, julie hebben al zo erg ullie best voor mij en paloma Blanca gedaan, ben ik al heel blij mee. Zou fijn zijn al siemand spullen te koop wilt aanbieden en de opbrangst wilt doneren, maar zou het zelf gedaan moetenw orden, Kan natuurlijk wel in advertentie erbij zetten waarvoor de opbrengst bedoeld is he

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 10:45

Lynn_Nikita schreef:
misschien kunnen we via die andere site wat regelen, of mensen vragen om het zelf te verkopen en dan het geld over te maken.

Tja op andere site hebben we 93 gebruikers waarvan er momenteel niet eens zoveel actief zijn. Daar wordt door de mods ook naar verwezen.... net zo iets van: ga maar op de noordpool bikini's verkopen. Huilen

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 10:48

Dan wordt het dus toch meeten met een entree! Ik heb helaas niet de mogelijkheid om je qua geld of spullen te steunen, dus in mijn geval zul je het met m'n mental suppert moeten doen....

Even over de verkoudheid die ze heeft, het zal wel door stress komen, dan zijn ze vaak wat vatbaarder. Over het algemeen is het trouwens juist beter om ze buiten (in ieder geval in een buitenstal) te hebben staan als ze ziek zijn, misschien kun je haar dan weer buiten zetten als dat andere dek bij je binnen is gekomen? Nou ja succes in ieder geval!

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 10:49

slimmerik schreef:
Lynn_Nikita schreef:

Tja op andere site hebben we 93 gebruikers waarvan er momenteel niet eens zoveel actief zijn. Daar wordt door de mods ook naar verwezen.... net zo iets van: ga maar op de noordpool bikini's verkopen. Huilen

@slim kunnen we geen 2ehands markt houden?
Misschien zijn er nog bokkers met ideeen, daarom plaats ik het hier en niet via pm.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-07 10:50

idd, dat is wel zo, is net beginnende site die we hebben. Iedereen die wilt verkopen kunnen die mij een pm sturen?? dan regelen we het wel zo ( naar slimmerik of iemand anders die actief meehelpt mag natuurlijk ook)

edit, staat in buitenstal, kan met hoofdje naar de andere paarden kijken

jessie1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 16:35

Ik lees nu pas dat (paloma)Blanca terecht is en bij lynn terecht is gekomen.
Dit is super nieuws....een pluim voor lynn. OK dan!
Lieve Lynn je hebt echt een goed hart en natuurlijk die mensen die jou geholpen hebben met het zoeken ,rijden en ophalen van Blanca. Go jij! Go jij!
Heb dit topic met een grote glimlach Haha! zitten lezen,.....vind het helemaal super dat ze nu rust heeft.

xxRavernaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 18:44

hoi hoi

Ik heb nu ook pas ontdekt dat (paloma) Blanca bij Lynn is. Gaaf joh ik hoop dat het helemaal goed gaat komen met jullie. Ze ziet er erg relaxed uit hoor en echt superfoto met haar hoofdje tegen je aan.Jammer dat je Lynn verkoopt vind het een mooi beestje heeft een beetje hetzelfde hoofdje als de mijne. Maar begrijp wel waarom je het doet hoor.

Groetjes

Born2BCrazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 20:58

Idd lynn..
dat mensen gewoon hun spullen op bokt zetten en dan het geld aan jou over maken? Het mag er dan niet bij staan lijkt me dat het voor een goed doel is.. Maar ja..iedereen mag wel verkopen wat ie wil en zelf weten wat ie doet met zn geld lijkt me..
Of evt via marktplaats?

Enne waarom mag het niet van de mods Verdrietig ?

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-07 21:11

omdat hun anders verantwoordelijk zouden zijn voor alles als wat mis zou gaan
Net oude eigenaar van Lynn verteld dat ze wegmoet, maar is financieel ook echt niet meer haalbaar allemaal en ik kan dr niet aandacht geven die ze verdiend nu. Alleen rottiming nu om haar te zeggen en ik voel me nog rotter om haar te zeggen dan om die beslissing te maken, kan nu niet anders eenmaal

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-07 21:13

voel me echt rot nu

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 21:16

Lynn_Nikita schreef:
omdat hun anders verantwoordelijk zouden zijn voor alles als wat mis zou gaan
Net oude eigenaar van Lynn verteld dat ze wegmoet, maar is financieel ook echt niet meer haalbaar allemaal en ik kan dr niet aandacht geven die ze verdiend nu. Alleen rottiming nu om haar te zeggen en ik voel me nog rotter om haar te zeggen dan om die beslissing te maken, kan nu niet anders eenmaal

En wat is het verschil met dat en de verkooptopics op bokt, dat snap ik even niet

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 21:59

Lynn_Nikita schreef:
voel me echt rot nu

Ik weet hoe het voelt meis, maar dat is altijd een rotperiode en het gaat er nu gewoon om dat je een superbaasje voor haar gaat krijgen. Dan is het al weer een heel klein beetje makkelijker wat gevoel betreft Ach gut

Fantast

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 22:46

Geweldig dat ze nu bij jou is!!

Tooeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 22:47

Nu toch maar even reageren. Ik heb ook nog een dagje gezocht naar Paloma. Van hot naar her gestuurd. Gelukkig staat ze nu bij jou.

Maarr, ze stond nu toch bij die handelaar.. Omdat je zo met het geld zit.. Ze zou niet meer naar de slacht gaan toch? Je had haar niet hoeven kopen.. Maar goed.

*Wacht geduldig tot heel bokt over haar heen komt walsen*

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 23:46

Lynn, de oude eigenaar kan haar dus niet terug kopen?

en dat meisje van je stal dan?
of ging dat niet door?

misschien moet je ff afwachten, het voorjaar komt er weer aan, je kan straks zo het hele spul op het land gooien lijkt me, toch?
dat kost heel veel minder dan op stal ect.
is dat geen optie?
dan hebben de paarden maar een keer een zomer lang vrij, is wel leuk voor ze.
en kan je dan zien wat je wilt, want misschien dat je PB dan ook alsnog wel verkoopt ofzo?

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 23:53

mensen mogen altijd vrijwillig iets geven toch?...dat is hun eigen keuze, wordt niet om gevraagd....Knipoog
Een goed verstaander heeft aan een half woord genoeg en gebruikt den pb....

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 01:17

LindaV schreef:
Nu toch maar even reageren. Ik heb ook nog een dagje gezocht naar Paloma. Van hot naar her gestuurd. Gelukkig staat ze nu bij jou.

Maarr, ze stond nu toch bij die handelaar.. Omdat je zo met het geld zit.. Ze zou niet meer naar de slacht gaan toch? Je had haar niet hoeven kopen.. Maar goed.

*Wacht geduldig tot heel bokt over haar heen komt walsen*

Dit is ook mijn vraag. Begrijp me niet verkeerd: ik vind het top wat iedereen gedaan heeft om deze pony van de slacht weg te houden. Maar als ze nu bij een handelaar stond, had ze dan geen goede kans?
No offense maar hoe Lynn nu met paloma omgaat is niet wereldschokkend en veel mensen zouden haar zo kunnen aanpakken..

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 01:48

Ze stond dus nu bij een handelaar die haar ook zo voor de slacht weggekocht had (tenminste zo waren de berichten). Gezien het vermoeden bestond dat dit paardje mogelijk wéér in verkeerde handen kon vallen en Lynn en wij haar lot enorm aantrokken, was het nu of nooit.

Lynn kon niet weten dat Paloma zich niet wéér zou verzetten bij de volgende eigenaar en om al het gesleep met het arme dier te beëindigen heeft ze haar opgehaald. Lynn en wij wilden er zeker van zijn dat ze nu wél een eerlijke kans zou krijgen.