Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
slimmerik schreef:Ik heb helaas vernomen dat we géén veiling of verkoop of inzameling mogen houden op bokt voor Lynn.![]()
![]()
slimmerik schreef:Ik heb helaas vernomen dat we géén veiling of verkoop of inzameling mogen houden op bokt voor Lynn.![]()
![]()
Lynn_Nikita schreef:ik snap ook niet echt waarom niet mag, maar ja...
misschien kunnen we via die andere site wat regelen, of mensen vragen om het zelf te verkopen en dan het geld over te maken.
slimmerik schreef:Lynn_Nikita schreef:ik snap ook niet echt waarom niet mag, maar ja...
misschien kunnen we via die andere site wat regelen, of mensen vragen om het zelf te verkopen en dan het geld over te maken.
Tja op andere site hebben we 93 gebruikers waarvan er momenteel niet eens zoveel actief zijn. Daar wordt door de mods ook naar verwezen.... net zo iets van: ga maar op de noordpool bikini's verkopen.
Lynn_Nikita schreef:omdat hun anders verantwoordelijk zouden zijn voor alles als wat mis zou gaan
Net oude eigenaar van Lynn verteld dat ze wegmoet, maar is financieel ook echt niet meer haalbaar allemaal en ik kan dr niet aandacht geven die ze verdiend nu. Alleen rottiming nu om haar te zeggen en ik voel me nog rotter om haar te zeggen dan om die beslissing te maken, kan nu niet anders eenmaal
Lynn_Nikita schreef:voel me echt rot nu
LindaV schreef:Nu toch maar even reageren. Ik heb ook nog een dagje gezocht naar Paloma. Van hot naar her gestuurd. Gelukkig staat ze nu bij jou.
Maarr, ze stond nu toch bij die handelaar.. Omdat je zo met het geld zit.. Ze zou niet meer naar de slacht gaan toch? Je had haar niet hoeven kopen.. Maar goed.
*Wacht geduldig tot heel bokt over haar heen komt walsen*