Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DeniseM schreef:Nou mooi niet dat ik daar ga kijken.
En mijn paard al helemaal niet!
Zoolgangster schreef:valine schreef:ehm.... ik heb even in een paar profieltjes gekeken van tegestanders van de slacht en vegatariers die zich in dit forum begeven.
wat mij dus dan opvalt is dat deze dierenvrienden wel op hun paard zitten met een LEREN ZADEL en een LEREN HOOFDSTEL.
volgens mij gaat er in 1 LEREN zadel 1.5 koe (en die is toch echt dood) vertel mij dan maar waarom dat dan niet zielig is???
klein beetje hypocriet van al deze dierenvrienden
Dat was mij dus ook al opgevallen...
avanoort schreef:Nou mooi niet dat ik mijn paard naar de slager breng.
MysticTinker schreef:maartje_h schreef:ja dat heb ik ook altijd gehoord dat schieten sneller is voor het paard
...omdat eerst alles verlamd raakt door het spuitje
Bij het schieten zijn ze niet meteen dood, alleen verdoofd! Daarna worden ze levend op de kop gehangen en wordt hun keel doorgesneden, dan bloeden ze leeg..
Ik snap niet dat iemand daarheen kan kijken, of erger nog, het zelf doet..
Berdien schreef:Meneer van Veen (toch) komt me over als een prachtkerel.
Heb heel veel respect voor zulke mensen, die ondanks het verdriet en pijn mensen toch zulke goede gevoelens mee kunnen geven!
Op deze manier mag mijn paard ook geslacht worden (maar dan niet voor consumptie).
Petje af.
NoireIdylle schreef:Berdien schreef:Meneer van Veen (toch) komt me over als een prachtkerel.
Heb heel veel respect voor zulke mensen, die ondanks het verdriet en pijn mensen toch zulke goede gevoelens mee kunnen geven!
Op deze manier mag mijn paard ook geslacht worden (maar dan niet voor consumptie).
Petje af.
Hahaha... dat is hij ook! Echt een reuze vent met joekels van klauwen, maar een paardenmens in hart en nieren en een gevoelsmens.
Bij al mijn volgende paarden, zal hij de eerste zijn die ik bel. Toch rijst bij mij de vraag; wat kan er verkeerd gaan bij euthanasie door DA? Ik lees hier en daar in dit topic dat het weleens fout gaat. Mijn hond is bv. 6 jaar, dus nog lang niet aan de orde hoop ik.. maar daar kan ik moeilijk Van Veen voor bellen![]()
Toch als het ooit zover zou zijn.. waar kan ik rekening mee houden bij euthanasie door DA?
Meissie17 schreef:Gatverdamme afschuwelijk dat je het hier op zet!! totaal ongepast denk jij nog wel aan de kinderen hier !! sorry hoor maar ik vind het echt erg van je dat je dit op bokt zet !!
en trouwens dat de school zoiets verzint kan ik niet geloven