[GZ]hulp voor de geredde friese paarden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Natasja22

Re: [GZ]hulp voor de geredde friese paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 23:08

Vreemde stichting.
Ik zou er niks aan geven...

jopietwens

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 23:13

BarbaLala schreef:
ben ik ook weer.
Joki kan je gewoon met naam noemen, die staat immers ook in haar profiel vermeld.
Ik snap niet dat hier niet iets aan gedaan kan worden!
@kinscem volgens mij hebben wij al eens contact gehad?
trouwens, ook ik ben van het hcg forum verwijderd zonder enige uitleg

goh jij ook al ik ook
je mag geen vragen stellen hoor dan wort je verwijdert
maar zoek maar eens op internet naar duin en daal
of hcg

jopietwens

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 23:20

KimH schreef:
Gaat het nou om een stichting voor geredde paarden die de paarden uit Marrum willen hebben voor mishandelde mensen die dan weer mensen oplichten of zo? Ik snap niets meer van dit topic... Verward

dit gaan niet over de mensen die de paarden gered hebben
maar over dapfne de bruin van stal duin en daal of wel mevr joki
die probbbeert geld van mensen los te kloppen voor zogenaamde
redden van friezepaarden
ga kijken op internet en ga naar fnrs brooke hospital ( vragen naar gwen )
plaats maar een oproep over de praktijken van deze dame ( en haar vader )
bel de aivd en stel vragen
ga kijken bij opgelicht.nl ga kijken bij tv oost ezv ezv ezv
dit is mijn mening dat je iemand nooit een tweede kans moet geven die ooit mishandeling heeft
tegen dieren

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 23:24

Ja misschien moeten we er juist de Partij voor de Dieren naar toe sturen. Afbeelding

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 23:28

jopietwens schreef:

Joki is niet Daphne de Bruin maar een student die door Daphne en Simon voor het karretje gespannen is.

jopietwens

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 23:37

slimmerik schreef:
jopietwens schreef:

Joki is niet Daphne de Bruin maar een student die door Daphne en Simon voor het karretje gespannen is.

nou dat is dan heel gek want op een ander forum staat ze wel zeer zeker
als mevr de bruin
raar dan heeft ze dus twee namen heel raar

jopietwens

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 23:39

slimmerik schreef:
jopietwens schreef:

aan mijn hoela de paarden en honden hebben ook die kans niet gekregen
en zij wel nou ik hoop dat je minimaal 5000 euro overmaakt naar haar stichting
je bent er van af

Wat bedoel je? Mishandelen ze daar ook honden? Wat bedoel je met minimaal 5000 euro overmaken?

nou mensen die het niet willen geloven moeten dan maar geld overmaken
dan komen ze wel achter de waarheid

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 23:42

Je wil toch niet zeggen dat je zomaar 5000 euro over gemaakt hebt toch? Die ben je dan zeker kwijt. Of bedoel je dat ze het geld niet voor het voer gebruiken maar ergens anders voor? Wil je het even uitleggen want we gaan het natuurlijk niet uitproberen Haha!

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 23:44

En Joki heet op dat andere forum Barbie.

terorita

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 23:44

Joki/Barbie/ nog meer naampjes voor dit beest

kainit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 23:47

Het lijkt hier meer op een volkstribunaal dan op een forum, daargelaten dat de bedoelingen en uitleg van de Prof "op zijn minst vaag en bedenkelijk" overkomen. De reputatie van Stal Duin en Daal is ook diskutabel. Maar om op via dit forum met alleen maar aannames en veronderstellingen op voorhand te gaan beschuldigen vind ik wel wat ver gaan.
Ik heb een paar weken geleden op diverse forums ,onder meer hier op Bokt, mensen zich zien uitspreken over een "Dierenbeul" Marrum, die zij het liefste zouden stenigen en een langzame dood toe wensten. Achteraf was er geen sprake van dierenmishandeling.
maar een door de media aangedikte veronderstelling. en door de politiek gebruikt voor extra aandacht.
persoonlijk vind ik dat er eerst voor degelijk bewijs en deugdelijke argumenten gezorgd dient te worden, voordat men mensen openbaar aan de schandpaal nagelt.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 23:48

terorita schreef:

Ja ze hebben echt iets te verbergen..... Ik heet overal gewoon slimmerik. En daar ben ik trots op Afbeelding

terorita

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 23:49

JIJ doet je naam eer aan Haha!

ik ook zo nu en dan Bloos

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 23:59

kainit schreef:
Het lijkt hier meer op een volkstribunaal dan op een forum, daargelaten dat de bedoelingen en uitleg van de Prof "op zijn minst vaag en bedenkelijk" overkomen. De reputatie van Stal Duin en Daal is ook diskutabel. Maar om op via dit forum met alleen maar aannames en veronderstellingen op voorhand te gaan beschuldigen vind ik wel wat ver gaan.
Ik heb een paar weken geleden op diverse forums ,onder meer hier op Bokt, mensen zich zien uitspreken over een "Dierenbeul" Marrum, die zij het liefste zouden stenigen en een langzame dood toe wensten. Achteraf was er geen sprake van dierenmishandeling.
maar een door de media aangedikte veronderstelling. en door de politiek gebruikt voor extra aandacht.
persoonlijk vind ik dat er eerst voor degelijk bewijs en deugdelijke argumenten gezorgd dient te worden, voordat men mensen openbaar aan de schandpaal nagelt.

Ik dacht dat hier heel veel dingen bewezen zijn in tegenstelling tot in dat forum van Marrum.

1. De bewering dat PvdD met hun contact had opgenomen is niet waar bewezen.
2. Eigenaresse van stal zit ook in bestuur van stichting is bewezen
3. Stal is door FNRS van hun predicaat ontdaan. Zij mogen niet meer hun stal als FNRS stal naar buiten brengen. Hetgeen wel gebeurd.
4. Stal heeft uitstel van betaling aangevraagd.
5. Stal en eigenaresse wordt door minstens negen pensiongasten van mishandeling beschuldigd.
6. Er wordt geen enkel bewijs geleverd door stal of stichting bestuursleden dat deze beschuldigingen ontzenuwd.
7. In tegenstelling tot de boer in Marrum zijn deze mensen wel in de gelegenheid zich te verdedigen. Dat dat niet lukt komt waarschijnlijk doordat er niets is om zich te verdedigen.

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-06 00:16

Ik word gepakt op het feit dat ik meerdere nicks heb. Ach mensen kom dan vooral niet in mijn buurt ik heb 15 nicknames en kan ze allemaal onthouden. Ik gebruik er maar 3 waarachter allemaal een verhaaltje zit op verschillende fora (waren er 4). Tja ik ben niet zo rechtlijnig.

Nou ik ben niet Daphne; het is behoorlijk lastig een stal runnen in Tukkerland vanuit Amstelveen en ook op de VU zien ze me daar te vaak voor.

Zelfs Barbalala die mij niet meer zo lief vind weet dat het verschillende personen zijn.

Wat vervelend nou, vinden jullie wat over mij is het de grootste onwaarheid en ook nog eens nergens op gebaseerd. Maar denken jullie nou echt dat ik zo mijn profiel vol zou kalken als dat allemaal gelogen is en dat verhaal dan ook nog continue moet onthouden? Dan heb ik toch geen leven meer?

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 00:18

Je vertelt niets nieuws meis.....wat jij vertelt daar waren we al achter.... Op de rest heb je natuurlijk geen antwoorden of bewijzen.

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-06 00:20

slimmerik schreef:
terorita schreef:

Ja ze hebben echt iets te verbergen..... Ik heet overal gewoon slimmerik. En daar ben ik trots op Afbeelding

Vertel mij eens wat ik te verbergen heb dan? Aangezien ik je ook niets nieuws vertel dat ik met mijn leven me echt niet continue met dit topic bemoei

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 00:28

Wat je te verbergen hebt dat weet jezelf het beste..... je geeft een beetje aan dat er meer te ontdekken moet zijn....
Maar als een aankomend juriste je al inlaten met stichtingen die wel erg veel vraagtekens oproepen moet je zelf toch niet willen.

Joki schreef:
Inderdaad ik sta niet in directe link tot de stichting, heb geen arbeidscontract of bestuursfunctie en ben wel juridisch adviseur op vrijwillige basis.

Maar als dat het enige is wat je ontdekt heb, heb ik niks te vrezen

edit: Moet trouwens zeggen dat je de stichting erg slecht verdedigd Bloos

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-06 00:33

Ik wil OvJ worden dus dan zou je moeten weten dat een strafblad voor mij in geen geval is toegestaan en ik heb dat ook niet.

Mijn opmerking was sarcastisch bedoeld; je hebt er nogal een taak van gemaakt om alles over iedereen die bij de stichting betrokken is uit te zoeken om de personen in twijfel te trekken. Ga je gang, jouw leven. Maar ja bij mij is je dat nog niet gelukt en dat zal je ook niet lukken, zoek dus gerust verder. Misschien leer ik nog wat over mezelf wat ik nog niet wist

En wat betreft de stichting verdedigen; ik heb zo mijn opdrachten. Ik kijk nu alleen nog zo af en toe hier om te lachen

kainit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 00:36

>1 zie ik ook geen harde bewijzen dat er géén contact is geweest. Mischien héél mischien is er contact geweest met iemand anders dan van wie dat "mailtje" van de pvdd, binnen de pvdd.
.>2Waarom mag een eigenaaresse niet in een bestuur zitten...
openbare informatie. heeft volgens mij niemand over gelogen.
.>3 vastgesteld en juist (ik heb de moeite genomen om te controleren)
.>4 Uitstel van betaling. geeft aan dat de financieel situatie niet gezond is. maar bewijst niets over de verdere intenties
.>5 Van mishandeling beschuldigd. ( is bij een vriendin die een pensionstal heeft ook gebeurd. ruzie gehad met een pension klantje van 16 en vervolgens is door dit meisje en haar vriendinnetjes jaren lang door de mangel gegaan.) Bewijst nog steeds niets over de intenties van de stichting.
Ik zeg met nadruk dat ik hier niemand probeer verdedigen of te beschuldigen maar ik hoop dat iedereen die deze discussie volgt. wel zijn nuchtere boeren verstand gebruikt voordat zij iemand onnodig beschadigen.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 00:38

Joki schreef:
En wat betreft de stichting verdedigen; ik heb zo mijn opdrachten

Klopt: Je moet je er niet mee bemoeien Haha! Haha! Opdrachtgever Professor. Haha! Je had al genoeg verprutst vertelde hij mij in een pb. Maar ik had het eerder in het topic al opgenomen voor je tegen hem maar daar wil hij niets van weten.

Mijn grootste ergenis is ook gericht tegen de stal en de stichting. Niet tegen jou. Ze hebben jou alleen maar gebruikt. Eigenlijk vind ik je zielig maar zelf zit je er niet mee dus veel succes bij je volgende "opdracht".

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 00:48

@kainit: dit betreft dus niet één pensionklant maar meerderen.

De PvdD is hier héél duidelijk in: zij hebben niemand benaderd. De mail van hen is ondertekend. De stichting kan geen namen noemen van mensen bij de PvdD die hun benaderd hebben.

Misschien heeft de stichting goede bedoelingen en doen ze goed werk. Maar op herhaaldelijke vragen dit te bewijzen of toe te lichten wordt gewoon niet voldaan.

We hoeven toch niet alles voor zoete koek aan te nemen. Bovendien treden zij op diverse fora in de openbaarheid dan kun je toch vragen verwachten. Als je die gewoon duidelijk en helder kunt beantwoorden zonder liegen dan is het okee maar hier wordt op zijn minst uiterst vaag gedaan.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 00:55

Evaschokker schreef:
Ja idd

In de twintig minuten dat je op bokt bent heb je 39 berichten gepost Haha! Allemaal hetzelfde. Gokje: schaduwaccount??

kainit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 01:15

slimmerik schreef:
@kainit: dit betreft dus niet één pensionklant maar meerderen.

De PvdD is hier héél duidelijk in: zij hebben niemand benaderd. De mail van hen is ondertekend. De stichting kan geen namen noemen van mensen bij de PvdD die hun benaderd hebben.

Misschien heeft de stichting goede bedoelingen en doen ze goed werk. Maar op herhaaldelijke vragen dit te bewijzen of toe te lichten wordt gewoon niet voldaan.

We hoeven toch niet alles voor zoete koek aan te nemen. Bovendien treden zij op diverse fora in de openbaarheid dan kun je toch vragen verwachten. Als je die gewoon duidelijk en helder kunt beantwoorden zonder liegen dan is het okee maar hier wordt op zijn minst uiterst vaag gedaan.

Bedankt voor je reaktie

Maar bij mijn vriendin begon het met één persoon vervolgens werd ze door mensen beschuldigd die zij nog nooit had ontmoet.
Ik persoonlijk ben het met je eens dat het hier om een vaag verhaal gaat. Maar verder ga ik ook niet met deze discussie mee.
Een goede verdediging ontbreekt van de stichting dat wil nog niet zeggen dat zij veroordeeld moeten worden. dat moet op een ander niveau uitgezocht worden. Maar dat is niet aan mij...Ik geef alleen mijn mening. En ik hoop dat anderen hier iets mee kunnen .

Foefer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 01:25

Joki schreef:
Dat mag en ik heb die functie eerlijk gekregen. En wat denk je dat je in een rechtswinkel tegenover je hebt zitten; grotendeels studenten en die bepalen wel je toekomst

En verder beantwoord ik geen vragen over mijn functie meer, alleen nog vragen die over het topic gaan

Gelijk heb je! Knipoog