Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
BarbaLala schreef:ben ik ook weer.
Joki kan je gewoon met naam noemen, die staat immers ook in haar profiel vermeld.
Ik snap niet dat hier niet iets aan gedaan kan worden!
@kinscem volgens mij hebben wij al eens contact gehad?
trouwens, ook ik ben van het hcg forum verwijderd zonder enige uitleg
KimH schreef:Gaat het nou om een stichting voor geredde paarden die de paarden uit Marrum willen hebben voor mishandelde mensen die dan weer mensen oplichten of zo? Ik snap niets meer van dit topic...
jopietwens schreef:
dit gaan niet over de mensen die de paarden gered hebben
maar over dapfne de bruin van stal duin en daal of wel mevr joki
slimmerik schreef:jopietwens schreef:
dit gaan niet over de mensen die de paarden gered hebben
maar over dapfne de bruin van stal duin en daal of wel mevr joki
Joki is niet Daphne de Bruin maar een student die door Daphne en Simon voor het karretje gespannen is.
slimmerik schreef:jopietwens schreef:
aan mijn hoela de paarden en honden hebben ook die kans niet gekregen
en zij wel nou ik hoop dat je minimaal 5000 euro overmaakt naar haar stichting
je bent er van af
Wat bedoel je? Mishandelen ze daar ook honden? Wat bedoel je met minimaal 5000 euro overmaken?
terorita schreef:Joki/Barbie/ nog meer naampjes voor dit beest
kainit schreef:Het lijkt hier meer op een volkstribunaal dan op een forum, daargelaten dat de bedoelingen en uitleg van de Prof "op zijn minst vaag en bedenkelijk" overkomen. De reputatie van Stal Duin en Daal is ook diskutabel. Maar om op via dit forum met alleen maar aannames en veronderstellingen op voorhand te gaan beschuldigen vind ik wel wat ver gaan.
Ik heb een paar weken geleden op diverse forums ,onder meer hier op Bokt, mensen zich zien uitspreken over een "Dierenbeul" Marrum, die zij het liefste zouden stenigen en een langzame dood toe wensten. Achteraf was er geen sprake van dierenmishandeling.
maar een door de media aangedikte veronderstelling. en door de politiek gebruikt voor extra aandacht.
persoonlijk vind ik dat er eerst voor degelijk bewijs en deugdelijke argumenten gezorgd dient te worden, voordat men mensen openbaar aan de schandpaal nagelt.
slimmerik schreef:terorita schreef:Joki/Barbie/ nog meer naampjes voor dit beest
Ja ze hebben echt iets te verbergen..... Ik heet overal gewoon slimmerik. En daar ben ik trots op
Joki schreef:Inderdaad ik sta niet in directe link tot de stichting, heb geen arbeidscontract of bestuursfunctie en ben wel juridisch adviseur op vrijwillige basis.
Maar als dat het enige is wat je ontdekt heb, heb ik niks te vrezen
Joki schreef:En wat betreft de stichting verdedigen; ik heb zo mijn opdrachten
Evaschokker schreef:Ja idd
slimmerik schreef:@kainit: dit betreft dus niet één pensionklant maar meerderen.
De PvdD is hier héél duidelijk in: zij hebben niemand benaderd. De mail van hen is ondertekend. De stichting kan geen namen noemen van mensen bij de PvdD die hun benaderd hebben.
Misschien heeft de stichting goede bedoelingen en doen ze goed werk. Maar op herhaaldelijke vragen dit te bewijzen of toe te lichten wordt gewoon niet voldaan.
We hoeven toch niet alles voor zoete koek aan te nemen. Bovendien treden zij op diverse fora in de openbaarheid dan kun je toch vragen verwachten. Als je die gewoon duidelijk en helder kunt beantwoorden zonder liegen dan is het okee maar hier wordt op zijn minst uiterst vaag gedaan.
Joki schreef:Dat mag en ik heb die functie eerlijk gekregen. En wat denk je dat je in een rechtswinkel tegenover je hebt zitten; grotendeels studenten en die bepalen wel je toekomst
En verder beantwoord ik geen vragen over mijn functie meer, alleen nog vragen die over het topic gaan