Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pukkie_Mel schreef:er stonde ook dekjes voor 9.95 inde folder weet iemand hoe die zijn en in wat voor kleuren? ik ga denk ik zaterdag ochtend, hoop dat dan niet alles al uitverkocht is
Pukkie_Mel schreef:er stonde ook dekjes voor 9.95 inde folder weet iemand hoe die zijn en in wat voor kleuren? ik ga denk ik zaterdag ochtend, hoop dat dan niet alles al uitverkocht is
Paula1990 schreef:Weet niemand iets over die caps loop het al 1000x te vragen
felicity schreef:Weet iemand of de bodyprotectors wat zijn?
_Sas_ schreef:Ik heb ook vandaag geweest, vond het echt meevallen met de drukte.
Heb een jas, een fleecevest, bitringen en een megagaaf dekje gekocht
happyhorse schreef:felicity schreef:Weet iemand of de bodyprotectors wat zijn?
Heb er even naar gekeken.
Maar vond het niks.
Ze zijn niet goedgekeurd.
En heel slap! niet stevig vind ik.
LindaLinda schreef:Jup is heel makkelijk als je het weethaha
Rotterdam lombardijen uitstappen dan aan de kant van de bussen het station uitlopen. je staat zeg maar met je rug naar het station toe dan ga je naar links (je steekt hierbij de trambaan over) en dan moet je z'n bouwterein op met van die ijzeren platen die platen volgen met wat bochten is da.
Dan sta je bij een school gewoon rechtdoor kom je op een splitsing ga je naar rechts en dan gewoon die weg voglen einde van die weg is het aan je rechterhand!
Haha wij wisten dus de weg niet en niemand anders ook! tot we een meisje tegen kwamen die we wel vonden lijke op een paardrijden meisje! en die ging er ook heen en ze wist nog de weg ookda was wel ff handig
felicity schreef:Weet iemand of de bodyprotectors wat zijn?