love_Bianco schreef:ik heb de cap gekocht en ben hem meteen gaan uitproberen!
En hoe beviel de cap?
Heb jij ook ruimte aan de zijkant?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
love_Bianco schreef:ik heb de cap gekocht en ben hem meteen gaan uitproberen!
germie schreef:Ik heb de cap gehaald (de kleinste maat).
De rijlaarzen vallen heel erg klein rond de enkel, ik kom er niet in terwijl de kuitmaat wel goed is (voetmaat kan ik niet testen). Die gaan dus weer terug.
Biotine hadden ze hier maar 1 pot (wel veel andere potten). Hebben nog meer mensen biotine gekocht?
tessie1985 schreef:ik heb vandaag shampoo gekocht,
voor de rest was het echt troep
die zomerdeken had ik vorig jaar gekocht, was na een week gescheurd terwijl mijn paard echt geen sloper was
die zweetdeken had ik vorig jaar ook gekocht, die is levens gevaarlijk
want die heeft alleen een band die je kan vastmaken, nou toen mijn paard zich losrukte werkte die band als een boksingel
ze was helemaal in paniek... dus voor mij geen lidl spullen
ik ga liever voor kwaliteit en veiligheid
MontyLove schreef:Ik ben net even gaan kijken.. er was al veel uitverkocht. Weet iemand of de chabrakken onder een dressuurzadel passen?
PrideDignity schreef:tessie1985 schreef:ik heb vandaag shampoo gekocht,
voor de rest was het echt troep
die zomerdeken had ik vorig jaar gekocht, was na een week gescheurd terwijl mijn paard echt geen sloper was
die zweetdeken had ik vorig jaar ook gekocht, die is levens gevaarlijk
want die heeft alleen een band die je kan vastmaken, nou toen mijn paard zich losrukte werkte die band als een boksingel
ze was helemaal in paniek... dus voor mij geen lidl spullen
ik ga liever voor kwaliteit en veiligheid
Hoe bedoel je dat bij die zweetdeken?
Ik heb er vanmiddag 1 gehaald, met borstsluiting, buiksluiting en een staartriem zit er volgens mij ook nog aan..
Whisperke schreef:
Lijkt me niet veel anders dan een gewone deken en het is denk ik ook geen deken om op de wei mee te zetten!!! Tis eigenlijk een statiedeken!!! Hij heeft alleen een enkele buiksingel, en andere hebben kruissingels!! Daarbij als je met deken singel erom doet heb je hetzelfde idee!!!
roossie22 schreef:ik heb een zweetdeken gekocht en HIJ PAST!!!! eindelijk een goedkope fleecedeken voor mn trekknol...
wilde ook graag die bruine chaps, maar helaas.... maat l was nét te krap en xl hadden ze niet binnen gekregen...daar baal ik nog steeds van:p handschoenen hadden ze helaas ook niet meer in mn maat, alleen kindermaatjes
cp112 schreef:heeft er trouwens iemand ervaring met de caps? of heeft iemand ze ook gekocht??
cp112 schreef:cp112 schreef:heeft er trouwens iemand ervaring met de caps? of heeft iemand ze ook gekocht??