De folder van het Kruidvat viel ook bij mij op de deurmat vandaag. Heb direct gekeken maar wat ik niet kon vinden waren de lusjes aan het chabrakje? Ik vroeg me af of dit chabrakje dan wel goed blijft liggen en niet gaat schuiven over de rug van het paard. Al deze producten die ze aanbieden zijn merkloos ofniet? Ohja, de maten staan er ook niet bij (van de cap en van het chabrakje)
Ik heb mijn oma gevraagd om morgen even langs de kruidvat te gaan. Dekjes zijn goed genoeg voor het longeren dus ik heb gevraagd of ze er 2 mee wil nemen Mij maakt het niet uit dat ze merkloos zijn.
Wow. Ik moet morgen mn vriend ophalen maar dan ga ik eerst maar even 30 dekjes halen denk ik . Ookal heb ik een dekjes verbod. Zijn er trouwens ook bandages?
Wow. Ik moet morgen mn vriend ophalen maar dan ga ik eerst maar even 30 dekjes halen denk ik . Ookal heb ik een dekjes verbod. Zijn er trouwens ook bandages?
ik vind de dekjes klein voor een dressuurzadel. ze zijn idd klein uitgevallen. en de poetsset is lelijk groen. maar ik heb een borstelfetisj en kon ze niet laten liggen. zulke zachte borstels
durf ik niet te zeggen k kan niet schatten,. heb zelf geen dressuur zadel. ben bang van niet. meet je eigen dekje op en neem de c.m. meter mee:) ze zijn wel mooi, stevig, en vrij dik
ze passen bij mij onder mijn 18 inch prestige top dressage dressuurzadel, zijn niet erg groot, maar ik hou niet van die enorm grote dekjes waarbij je meer dekje ziet dan paard. Het enige nadeel is dat de lusje niet met klitteband zijn en dus niet passen aan mijn dressuurstoten, maar dat probleem heb ik bij de meeste dekjes.
er zitten trouwens wel gewoon lusjes aan alleen de dekjes hebben ze netje op zijn kop in het zakje gedaan.