Maar ik zit zo even te denken .. het is natuurlijk allemaal duits.. is eht dan ook wel het zelfde zoals in nederland de maten ?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Forestmeisje schreef:alma der halster past, ik had wel een M mee mogen nemen, hij is zelfs klein beetje te groot, maar niet TE groot, snappie?
Hij staat heel mooi.
Heb de antiklit ook voor het rijden eens geprobeert, en der maantjes gekamt, na het rijden *er stond vreselijk wind enz, dus veel manen in de war* was het nog klitloos. Toen heb ik haar staart gedaan met de shampoo en daarna antiklit en nu is haar staart weer mooi
Ben heel erg tevreden met die antiklit, had wel meer flessen mee mogen nemen hahaha. Het werkt echt.
Forestmeisje schreef:Haha doe dat.. Ik heb 2 flessen manenspray, vond het nogal duur eigenlijk vergeleken bij de shampoo maar goed toch 2 flessen meegenomen en zeker geen spijt.. En alma vond het ook wel lekker, dat gefriemel aan haar staart, en nu is haar staart weer klitloos en lekker wit..ben echt super tevreden het dat spul.. Je voelt ook aan je handen dat het echt helpt, ja heel vreemd. Maar je handen worden er zacht van.. haha..
Die shampoo tsja heb der staart ermee gedaan de onderkant klein beetje, maar echt schoon werd het niet, door die antuklit en de kam weer welDus ben heeel tevreden..
1 tip, haal zoveel je kunt halen
DragonFlame schreef:Ik heb een pbtje gekregen van iemand hier uit de buurt (achterhoek) en die vertelde dat bij de Lidl in Duitsland deze aanbieding nu ook geld!!
En de meeste dingen zijn nog goedkoper ook nog!!
http://www.lidl.de/de/home.nsf/pages/c. ... index.ar13
Deze link is van de Lidl in Anholt. Nou ik denk dat ik daar dan morgen maar ff ga kijken! Anti-Klit goedkoper, rijbroek goedkoper!
DragonFlame schreef:http://www.lidl.de/de/home.nsf/pages/c. ... index.ar13
Deze link is van de Lidl in Anholt. Nou ik denk dat ik daar dan morgen maar ff ga kijken! Anti-Klit goedkoper, rijbroek goedkoper!
Ilse schreef:Overigens vraag ik me af wat voor vreemde mannetjes die zweepjes gaan kopen..
Ilse schreef:ik was 100 euro kwijt.
Overigens vraag ik me af wat voor vreemde mannetjes die zweepjes gaan kopen..