[centraal topic] Paardenspullen bij de Lidl

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Dydy

Re: [centraal topic] Paardenspullen bij de Lidl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 16:27

ik heb zoals in die maten tabel staat ee 125 bovenlengte nodig.. maarja .. me moeder kan hem ook in korten Knipoog
Maar ik zit zo even te denken .. het is natuurlijk allemaal duits.. is eht dan ook wel het zelfde zoals in nederland de maten ?

margreet_joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 16:28

Let op allemaal hier kun je kijken welke maat je nu nodig heb!!

A Stokmaat in cm
B Bovenlengte in cm
C Onderlengte van deken

A B C
115-120 95cm 145cm
121-130 105cm 155cm
131-140 115cm 165cm
141-150 125cm 175cm
151-160 135cm 185cm
161-170 145cm 195cm
171-180 155cm 205cm

Dydy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 16:30

dus als ik een deken koop moet ie de boven lengte 125cm zijn en onder lengte 175 ?

Forestmeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 16:30

alma der halster past, ik had wel een M mee mogen nemen, hij is zelfs klein beetje te groot, maar niet TE groot, snappie?
Hij staat heel mooi.
Heb de antiklit ook voor het rijden eens geprobeert, en der maantjes gekamt, na het rijden *er stond vreselijk wind enz, dus veel manen in de war* was het nog klitloos. Toen heb ik haar staart gedaan met de shampoo en daarna antiklit en nu is haar staart weer mooi Haha!
Ben heel erg tevreden met die antiklit, had wel meer flessen mee mogen nemen hahaha. Het werkt echt.

mesastamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 16:36

Forestmeisje schreef:
alma der halster past, ik had wel een M mee mogen nemen, hij is zelfs klein beetje te groot, maar niet TE groot, snappie?
Hij staat heel mooi.
Heb de antiklit ook voor het rijden eens geprobeert, en der maantjes gekamt, na het rijden *er stond vreselijk wind enz, dus veel manen in de war* was het nog klitloos. Toen heb ik haar staart gedaan met de shampoo en daarna antiklit en nu is haar staart weer mooi Haha!
Ben heel erg tevreden met die antiklit, had wel meer flessen mee mogen nemen hahaha. Het werkt echt.

ik heb alleen de shampoo zometeen maar even met vriend terug gaan dan;)

Forestmeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 16:45

Haha doe dat.. Ik heb 2 flessen manenspray, vond het nogal duur eigenlijk vergeleken bij de shampoo maar goed toch 2 flessen meegenomen en zeker geen spijt.. En alma vond het ook wel lekker, dat gefriemel aan haar staart, en nu is haar staart weer klitloos en lekker wit.. Haha! ben echt super tevreden het dat spul.. Je voelt ook aan je handen dat het echt helpt, ja heel vreemd. Maar je handen worden er zacht van.. haha..
Die shampoo tsja heb der staart ermee gedaan de onderkant klein beetje, maar echt schoon werd het niet, door die antuklit en de kam weer wel Haha! Dus ben heeel tevreden..
1 tip, haal zoveel je kunt halen Knipoog

DragonFlame

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 16:49

Ik ga morgen nog maar een keer.. Had idd meteen spijt toen ik thuis was dat ik de antiklit niet mee heb genomen! Morgen nog maar ff kijken of dr nog wat is Tong uitsteken

mesastamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 16:52

Forestmeisje schreef:
Haha doe dat.. Ik heb 2 flessen manenspray, vond het nogal duur eigenlijk vergeleken bij de shampoo maar goed toch 2 flessen meegenomen en zeker geen spijt.. En alma vond het ook wel lekker, dat gefriemel aan haar staart, en nu is haar staart weer klitloos en lekker wit.. Haha! ben echt super tevreden het dat spul.. Je voelt ook aan je handen dat het echt helpt, ja heel vreemd. Maar je handen worden er zacht van.. haha..
Die shampoo tsja heb der staart ermee gedaan de onderkant klein beetje, maar echt schoon werd het niet, door die antuklit en de kam weer wel Haha! Dus ben heeel tevreden..
1 tip, haal zoveel je kunt halen Knipoog

ik heb bonte pony enne...... dies erg wit geworden door de shampoo hihi en de staart ook en zacht zonder klittenspul.. wel nog even halen en ik dnek nog een halster en handschoenen je kunt idd niet teveel inslaan;)

Caroline81

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 16:55

Ik heb mijn moeder op pad gestuurd. Ze heeft van de blauwe, de grijze en de beige verschillende maten meegenomen. Uiteindelijk heb ik nu 2 maten kleiner dan ik normaal heb.
Van de bodywarmers heb ik een groene gekozen.
Verder heb ik twee halsters, grijze en een zwarte.

Wat ik over heb:

3 Rijbroeken: grijs, blauw en beige in maat 42 (dus eigenlijk een ruime 44)
Een choco bruine bodywarmer maat L
Kan ik daar nog iemand mee verblijden? Stuur me even een pb dan.

Heranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 16:57

Bij ons was het echte stormloop, want me moeder ging voor me om een rijbroek en een rijmes, maar kwam alleen met een rijmes thuis, want de rijbroeken waren om 11 uur al op Boos!

DragonFlame

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 16:58

Ik heb een pbtje gekregen van iemand hier uit de buurt (achterhoek) en die vertelde dat bij de Lidl in Duitsland deze aanbieding nu ook geld!!

En de meeste dingen zijn nog goedkoper ook nog!!

http://www.lidl.de/de/home.nsf/pages/c. ... index.ar13

Deze link is van de Lidl in Anholt. Nou ik denk dat ik daar dan morgen maar ff ga kijken! Anti-Klit goedkoper, rijbroek goedkoper! Haha!

showteam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 17:03

DragonFlame schreef:
Ik heb een pbtje gekregen van iemand hier uit de buurt (achterhoek) en die vertelde dat bij de Lidl in Duitsland deze aanbieding nu ook geld!!

En de meeste dingen zijn nog goedkoper ook nog!!

Deze link is van de Lidl in Anholt. Nou ik denk dat ik daar dan morgen maar ff ga kijken! Anti-Klit goedkoper, rijbroek goedkoper! Haha!

HOe kan je kijken daar? Op de site? Je moet eerst je postcode ofzo invullen ?!

Dydy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 17:06

jaah idd Verdrietig

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 17:10

DragonFlame schreef:

Hier moet je een postcode invullen.. en ik heb geen duitse postcode, dus daar kom je ook niet ver mee.
Hier in Zaandam heb ik de Lidl op de hoek, dus ben ik uiteraard ook langsgeweest. Om een uur of half 12 ofzo. Er lag nog vanalles. Rijbroeken en bodywarmers waren hier zowieso niet, maar de rest volop. Gescoord:
Shampoo
Glansspray
Rijmes
Coolinggel
Handschoenen.

Donderdag ga ik kijken voor de zweetdeken. Maar als het bovenmaat 155 alleen is.. word het niks denk ik. Veeeeel te groot! Haha!

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 17:30

Jullie zijn allemaal nog beschaaft gebleven vergeleken mij, ik was 100 euro kwijt Bloos! .

Overigens vraag ik me af wat voor vreemde mannetjes die zweepjes gaan kopen.. Nagelbijten / Gniffelen

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 17:33

Ilse schreef:
Overigens vraag ik me af wat voor vreemde mannetjes die zweepjes gaan kopen.. Nagelbijten / Gniffelen

huh? hoe bedoel je? wat is er zo vreemd aan die zweepjes dan...? Haha!

Dydy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 17:35

100 euro ? Scheve mond
wij hier maar 48 euries!!

Gatver moet er niet aan denken wat voor enge mannetjes!

viola

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 17:36

Ik heb het bescheiden gehouden met 2 bakken, een paar handschoenen en een mes, maar heb nu eigenlijk spijt dat ik toch geen halster en cap heb meegenomen.
Misschien morgen nog meer even kijken of ze nog wat hebben.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 17:38

Bij 'ons' (Groesbeek) was er nog redelijk veel. Maar natuurlijk geen rijdbroek in mijn maat Boos! alleen nog kindermaten en mannenbroeken. De broeken voelden wel heel lekker zacht aan, dus ik vind het wel jammer!
Er lag nog een paar handschoentjes en die paste me goed, maar die waren grijs en dat vind ik niet zo heel erg mooi en om nu alleen voor handschoenen te gaan pinnen vond ik ook zoiets Tong uitsteken

Coolinggel was er nog heel veel, net als andere potjes. Ook bodywarmers waren er nog best veel, maar vooral kindermaten. Zweepjes waren er nog een paar.

shemar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 17:40

Aan die zweepjes is niks vreemd, alleen die mannetjes.......

Heb vanmiddag toch nog maar een halster erbij gekocht de L was toch nogal aan de grote kant. Past volgend jaar misschien wel. Heb ook nog zo'n emmer meegenomen, maar die bleek bij thuiskomst niet op m'n bon te staan dus een goedkoop emmertje geworden.

De moeder van m'n bijrijdster had ook nog een helm meegenomen, komentaar van de meiden; "' daar gaan we niet mee rijden hoor, die zet je zelf maar op" ( ipv bedankt mam, fijn dat je er een voor me gehaald hebt) nou dan niet hoor.

Balen dat die broeken hiet niet verkocht worden, had ik eindelijk in maatje 44 gepast! Haha!

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 17:41

Ilse schreef:
ik was 100 euro kwijt Bloos! .

wow 100 euro Wow! ik maar 27,95
iel idd vieze mannetjes met zweepies Bloos!

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 17:43

Ik ging voor de paardrijlaarzen, maar ze waren op! Bij mij (ging om half 4 pas) was er nog bijna niks meer, behalve tig bodywarmers en poetssetjes. Overigens ook heel veel gelpotjes!

o0Steffie0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 17:44

ben vanmiddag om 15.00 nog geweest alles was er nog genoeg behalve de dames en kinder rijbroeken die waren allemaal op
nog wel herenrijbroeken..
Heb zelf de rijhandschoenen meegenomen en zat te twijfelen over de halsters die zagen er ook goed uit.

Caroline81

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 17:46

Die zwepen waren inderdaad raag zeg! Zo dik Verward

Zijn die spullen nou eigenlijk speciaal voor de lidl gemaakt?

Spikers

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 17:47

Voor de koelingsgel hebben ze bij mij maar 3,99 gerekend terwijl deze 4,99 was, op de bon stond dan ook niet koelingsgel maar cellulitesgel mmmm..... zou het helpen!!!! Haha!