tinkerliefde schreef:Wie ziet er iets in de vlekken van Kaylan ?
ik nix...
een mannetje die weg rent en zijn hoed vast houd... voor zijn kont..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
tinkerliefde schreef:Wie ziet er iets in de vlekken van Kaylan ?
ik nix...
KindnessM schreef:Kindness heeft een vlek op zn rug... wie er iets van kan maken vind ik erg knap.
htp://www.mijnalbum.nl/foto.php?m=fto&a ... y=CTN8FFDG
nonixjuh schreef:tinkerliefde schreef:Wie ziet er iets in de vlekken van Kaylan ?
[image]
ik nix...
een mannetje die weg rent en zijn hoed vast houd... voor zijn kont..
nonixjuh schreef:en bij de andere vlek voor is er een mannetje/vroutje op een paard..
snowdon schreef:Hmmz na heeel erg lang kijken en denken..
Een heks met lange jurk en capuchon die naar de lucht grijpt, met de zwarte kraai achter haar aan...
En...
Linksbovenin de hals een zonnetje met stralen.. maar geen duidelijke foto van...

)
kizz_rianne schreef:Kaylan: ik zie bij de achterbenen een mannetje... hij heeft een bolhoedje op en heeft een knobbelneus...

Romytjuuh schreef:[img]
ik zie er niet veel in maar er zit wel een beetje van de vorm van frankrijk en spanje in

purple schreef:Romytjuuh schreef:[img]
ik zie er niet veel in maar er zit wel een beetje van de vorm van frankrijk en spanje in
ik zie een dravent paard, boven op z'n rug een half hoofd en onder z'n buik een been.
stond hij daat net op je teen?
Romytjuuh schreef:
haha nee hij stond niet op me vriendin's teen maar hij wilde verder lopen en duwde dr dus om![]()

Djimm schreef:Navarri heeft M.J in z'n nek staan![]()
tinkerliefde schreef:nonixjuh schreef:en bij de andere vlek voor is er een mannetje/vroutje op een paard..
haaa jaa! wat grappig![]()
;
de tepel van die borst.. staat in de fik
mickeytje schreef:weetje.... dit toppic doet me denken aan die zwaar gestoorde mensen die in een inrichting zitten,dan een plaatje voor hun krijgen met (meestal) zwart/witte vlekken en moeten zeggen wat ze erin zien