Zadeldiefstallen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MelanieS

Re: [centraal] zadeldiefstallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 22:22

Nee, dat is geen fijne gedachte! 't blijft een raadsel hoe ze te werk zijn gegaan. Een auto zouden ze moeten hebben gehoord, zeker gezien de toestand van de oprijlaan voor de boerderij. En om nou dat takke end met drie zadels te gaan lopen....!

Gulpje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 23:34

Wat ontzettend rot zeg! Werden ze gestoord dat ze 'slechts'3 zadels meenamen?

MelanieS

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 23:41

Gulpje schreef:
Wat ontzettend rot zeg! Werden ze gestoord dat ze 'slechts'3 zadels meenamen?

Misschien, maar de rest van de zadels waren moeilijker bereikbaar. Bovendien rijdt je niet even je auto het terrein op zonder te worden gehoord, dus ze zullen wel problemen met het vervoeren ervan hebben gehad.

Maxielover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 09:46

Lous schreef:
Ah de bekende bende. Van de zomer zijn ze ook bij ons op de manege geweest. Precies dezelfde situatie. Zadel is kruiwagens vervoeren en die vervolgens ook mee nemen.

Ja, dat kan best idd. Ik hoorde dat er op Stal Wassenaar aan de Leeweg in Noordwijk ook is gejat. Er zijn daar 2 stallen die Stal Wassenaar heten, maar ik weet niet welke het is. Daar zijn ook zadels gejat, ik weet niet precies hoeveel enzo.

nikkigioa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 11:23

Is dat zo?? Mijn pony staat op stal Wassenaar maar heb nog niks gehoord! Ik hoop niet dat ze bij ons geweest zijn vannacht! Gisteren was er in ieder geval nog niets gestolen.
Of ben je soms in de war met stal Wassenaar in Rijnsburg? Daar zijn ze vorige week wel geweest!

Maxielover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 11:38

nikkigioa schreef:
Is dat zo?? Mijn pony staat op stal Wassenaar maar heb nog niks gehoord! Ik hoop niet dat ze bij ons geweest zijn vannacht! Gisteren was er in ieder geval nog niets gestolen.
Of ben je soms in de war met stal Wassenaar in Rijnsburg? Daar zijn ze vorige week wel geweest!

Heey Nikki !! Ik ben Anne-Sophie, van Max. Nienke (van Moonlight) had mij verteld dat er op Stal Wassenaar was ingebroken. Maar niet bij jullie, maar bij de Stal Wassenaar die naast jullie zit. Maar dan mogen jullie wel op je hoede zijn, want voor je het weet zijn ze ook bij jullie geweest... Ik heb gehoord dat die andere Stal Wassenaar hele goede beveiliging had, het nieuwste van het nieuwste. En toch he !! Wat lopen er toch een lummels op deze planeet rond...

Afanaisa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 11:46

Nou, ik hoop het niet, dan hebben die postcodes ook geen zin, maar het zou best kunnen dat ze bij klaas wel zijjn geweest maar dan hadden wij dat toch wel te horen gekregen?

Mijn zadel heb ik hier thuis, maar toch knijp ik hem wel hoor...

die andere kees wassenaar was een vrij nieuwe stal dus het kan dat ie goede beveiliging heeft maar deze lui weten dondersgoed waar en mmet wat ze bezig zijn dus dat omzeilen ze wel...

Ik hoop echt niet dat wij de volgende zijn...

Lies_Beuker

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 12:13

In de Gooi en Eemlander van vandaag staat dat bij Stal Prinsenburg (ex - Heidepark ) in Hilversum een x aantal zadels gestolen zijn in de nacht van zondag op maandag.

Margreet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 16:13

Prinsenburg is ex-Brons.

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 16:14

en daarvoor Heidepark, voor de ouder jongeren onder ons

BertinaBvd

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 17:17

t is wel raak de laatste tijd zeg !

Lies_Beuker

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 18:12

smurf schreef:

Dank je wel Els, ik was inderdaad Brons even vergeten. Ja, ben ben al echt een beetje oud !
Ik mail je binnenkort.

Lies_Beuker

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 18:14

smurf schreef:

Dank je wel Els, ik was inderdaad Brons even vergeten. Ja, ben ben al echt een beetje oud !
Ik mail je binnenkort.

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 19:08

Citaat:
Ik mail je binnenkort

*oeioei* spannend

Gulpje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 21:20

Ik hoop echt dat de politie het heel, heel serieus neemt, want op deze manier zijn over 4 maanden alle stallen in het Gooi eo aan de beurt geweest

Georgette

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 11:32

Nou, zeg dat wel! De politie mag er wel eens werk van gaan maken!

Lies_Beuker

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 12:42

Hier is de politie erg druk met het bekeuren van mensen, die op de eerste dag van een wegomlegging per ongeluk een eenrichtingsweg inrijden.

Beber

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 20:57

Dan ben ik toch benieuwd bij welke stal van zondag 22 op maandag 23 januari de "grote jongens" zijn geweest?

Maar 3 zadels lijkt mij niet logisch en ze weten echt wel waar ze aan beginnen, laten zich niet graag verrassen.

Elly__J

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 22:56

Ja hier in de omgeving ook al last van gehad, alles goed op slot doen dus!

MelanieS

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 10:58

Beber schreef:
Dan ben ik toch benieuwd bij welke stal van zondag 22 op maandag 23 januari de "grote jongens" zijn geweest?

Maar 3 zadels lijkt mij niet logisch en ze weten echt wel waar ze aan beginnen, laten zich niet graag verrassen.

Stal' sGravenweg in Vogelenzang . 3 zadels is inderdaad gek, maar het zou kunnen dat ze zijn opgeschrikt door de zoon van de boer. Die was wat later thuisgekomen en heeft zonder aanwijsbare reden nog uit zijn slaapkamerraam gekeken. Misschien stond er iemand op de uitkijk die de anderen heeft gewaarschuwd.

Gulpje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 12:16

Ik ben benieuwd wie er vannacht aan de beurt zijn geweest

BertinaBvd

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 16:57

hopelijk niemand

al die ongein
hoop niet dat ze bij ons komen
laat ze eens lekker eerlijk gaan werken voor hun geld !

Joyce_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 20:43

Bluh. Weet niet of het al in dit topic staat, maar bij ons op stal dus ook! Iets van 16 zadels weg, echt onwijs poedersuiker! Hoop echt dat ze snel opgepakt worden!
Het zal ook in dit topic wel gezegd zijn (heb geen zin om 21 bladzijdes door te zoeken ), maar als er bij jou stal zadels zijn gestolen, kun je beter de komende tijd je zadel mee naar huis nemen, omdat ze vaak zo na 2 weken terugkomen!!

Joyce_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 20:45

Domdomdom! Zie ik net op de vorige pagina dat er al wat staat over stal Wassenaar . Maargoed, het blijft flink balen..

nikkigioa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 00:00

Joyceee schreef:
Domdomdom! Zie ik net op de vorige pagina dat er al wat staat over stal Wassenaar . Maargoed, het blijft flink balen..

Kan jij wellicht wat meer duidelijkheid bieden welke stal Wassenaar het betreft? Ik sta bij Kees namelijk (aan de Leeweg) en er is niks bekend over diefstallen bij onze buren (Klaas).