Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Hinke schreef:Dank je! Afstamming hieronder geplakt.
Over afstamming gesproken: ik wil haar dit jaar wss ook bij de hengst doen omdat ze dan nog even wat tijd extra krijgt voordat ze echt in training gaat.
[ Afbeelding ]
KletsKoekje schreef:Hoi, ik kom me ook graag melden.
Ik heb een 4 jarige grote merrie die we nu aan het beleren zijn. Ik heb haar dit jaar gekocht en was nog onbeleerd. Er is vorig jaar wel wat grondwerk meegedaan. Ze is heel beleefd en de grondwerk lessen geven een mooie basis nu voor het beleren merk ik wel.
Afgelopen maandag voor het eerst de longeersingel om gehad, was echt super braaf, geen bok gegeven. Heel benieuwd hoe ze zich gaat ontwikkelen. We hebben alle tijd.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
DDDara schreef:Wat een knappert vienna!
Ik ben trouwens wel benieuwd wie van jullie met been bescherming rijden of willen gaan rijden en waarom?
Ik heb het vroeger altijd gebruik zeker altijd de voorbenen, maar nu duidelijk is dat de temperatuur van de benen erg stijgt in de bescherming doe ik het niet meer.... toch zegt me gevoel me paard voor buitenritten rond om in peeskappen te zetten omdat ik altijd bang ben voor een hond in/aan de pezen......
Ik ben trouwens wel benieuwd wie van jullie met been bescherming rijden of willen gaan rijden en waarom?
Ik heb het vroeger altijd gebruik zeker altijd de voorbenen, maar nu duidelijk is dat de temperatuur van de benen erg stijgt in de bescherming doe ik het niet meer.... toch zegt me gevoel me paard voor buitenritten rond om in peeskappen te zetten omdat ik altijd bang ben voor een hond in/aan de pezen......