Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
rowindie schreef:Aanschouw Oosterslag’s Kay I NoorT ventje was heel braaf op de trailer en liep een stuk beter mee als op de markt haha. Gelijk al dikke vriendjes met mn andere A hengstje Natty
Denk dat t een hele lieve pony gaat zijn zodra die wat makker is!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Caily schreef:Hier ook even rond gelopen, maar vond het aanbod ook klein ivt vorige jaren. Terwijl het lang geleden was dat ik er zo vroeg liep. Vriendin is geslaagd voor een leuke grote Haflinger en een stoer Tinker veulen![]()
Foto’s mogen uiteraard gebruikt worden
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
De (zenuwachtige) Tinker was mijn favoriet
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Deze Tinker hengst, weet iemand daarvan waar hij heen is? (Als hij inmiddels weg is). Ik zou graag nog eens fokken met die bloedlijn, maar (een tweede keer) zo’n oudere hengst aanschaffen durfde ik niet.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
rowindie schreef:Aanschouw Oosterslag’s Kay I NoorT ventje was heel braaf op de trailer en liep een stuk beter mee als op de markt haha. Gelijk al dikke vriendjes met mn andere A hengstje Natty
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Marigold schreef:Wat me opvalt is dat er nu nog Belsen staan met geamputeerde staarten? Hoe lang geleden is dat al wel niet afgeschaft.
Zullen die dan al zo oud zijn?
Ik hoop toch niet dat ze het paard dat alle tuig omheeft nog lang zo laten staan. Met het bit in kan het paard ja niet eens eten.
Ben wel nieuwsgierig of het paard Bella dat laatst ontsnapt was in Emmen er ook bij staat. Tot nu toe zie ik haar niet op de foto’s.
De witte (of is het een cremello) hengst oogt mooi maar die manenkam is wel zo dik dat ik denk dat hij misschien wel insuline resistent is.
Dat kleine ezeltje, je zou toch zo makkelijk een impuls aankoop doen daar..
Ik hoop dat alle paarden pony’s en ezels goed terecht komen. Al zal een deel wel naar het zuiden vertrekken denk ik..
Mooi veulen heb je gekocht Rowindie. Heel aansprekend koppie en een heldere blik in de ogen. Gefeliciteerd ermee!
Happinez schreef:rowindie schreef:Aanschouw Oosterslag’s Kay I NoorT ventje was heel braaf op de trailer en liep een stuk beter mee als op de markt haha. Gelijk al dikke vriendjes met mn andere A hengstje Natty
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Wat een leukerdgefeliciteerd !
Ik denk dan wel te weten bij wie je die gekocht hebt.
De fokker heeft leuke veulens lopen, heb er jaren geleden ook een van ZL mee genomen van deze fokker vandaan en die is uitgegroeid tot een hele leuke pony die inmiddels in Oostenrijk woont als men/kinderpony.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
corinadrenth schreef:Zetten jullie de aangekochte pony's/paarden meteen bij je huidige bestand?