purny schreef:Anders PETA contacten ivm de misstanden?
Het bedrijf is geregistreerd in Engeland. Misschien de RSPCA dan.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_San87_ schreef:Ik heb PETA UK gemaild, het bedrijf achter de organisatie van de derby zit in Engeland.
Ik vind dit echt niet kunnen, en gezien de organisatie kritische vragen/opmerkingen verwijdert, is dit imo de enige mogelijkheid om de misstanden aan te kaarten.
_San87_ schreef:Ik heb PETA UK gemaild, het bedrijf achter de organisatie van de derby zit in Engeland.
Ik vind dit echt niet kunnen, en gezien de organisatie kritische vragen/opmerkingen verwijdert, is dit imo de enige mogelijkheid om de misstanden aan te kaarten.
Cer schreef:_San87_ schreef:Ik heb PETA UK gemaild, het bedrijf achter de organisatie van de derby zit in Engeland.
Dat vind ik heel goed bedacht
“We” willen peta niet overal in, en ze overdrijven soms schromelijk maar wie weet helpt t wel in dit geval
prompter schreef:Nee, ik zie geen tegenstelling nee. Internationaal is er nauwelijks kritiek op deze race, paardenbladen en -sites van allerlei continenten jubelen over de fantastische prestaties die door de deelnemers geleverd worden. Ik begrijp er echt niets van.
Cer schreef:_San87_ schreef:Ik heb PETA UK gemaild, het bedrijf achter de organisatie van de derby zit in Engeland.
Dat vind ik heel goed bedacht
“We” willen peta niet overal in, en ze overdrijven soms schromelijk maar wie weet helpt t wel in dit geval