Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Monique1963 schreef:Als je maar 100% zeker weet dat het een wondje was. Neusbloedingen kunnen duiden op fatale luchtzak mycose, daaraan is Shadow binnen een paar dagen overleden.
Citaat:Maar 'gelukkig' zag ik een beschadiging in haar neusgat. Ik denk dat ze in een tak gelopen is ofzo..
Sintara schreef:Ja, ik weet dat nog uit jouw topic Moniquedaarom zijn we er wel direct heengereden en was ik opgelucht dat plekje te zien. Het is geen grote diepe wond ofzo, meer een krasje /schaafplekje maar zoals Pien al zegt, in een neus bloed het al snel hard..
Vanochtend geen spoor van bloed te zien en nog steeds een actief blij paard
Sintara schreef:Ja ik weet ook nog een geval van de manege jaren terug. Het was een pony met een speciaal kunstje, elke keer op hetzelfde punt van de buitenrit gooide ze de ruiter eraf, rende linea recta terug naar stal en kwam dan altijd terug met een bloedneus. Daar kon de da ook geen reden voor vinden.
Ik heb toen een paar keer op de pony buiten gereden maar bij mij deed ze het niet. Slim beestje
Monique1963 schreef:Zoooo hard gewerkt zeg! Mooi die trap! Fijn dat hij niet meer in de loopweg staat.
Mooi de interactie tussen de paarden. Mel blokkeert de ingang. Haar ding. Beetje dominant. Je andere paard, ben even de naam kwijt, wacht keurig. Dramt niet. vertelt netjes, rot eens op, ik wil er langs door even aanraken op de schoft, kauwen, onderdanig en als het duidelijk is dat Mel beslist wanneer er naar buiten mag worden gegaan, gaan ze ook. Prachtig!