Sintara schreef:Ik ben echt nog revalidatie aan het opbouwen, dus vooral netjes rechtmaken en weer richting normaal de bochten om etc.
We hebben een heel kleine bak en mel heeft als ex renpaard sowieso al geen affiniteit met bochtenwerk. Maar goed, de lenigheid komt heus wel weer terug![]()
Qua conditie hoef ik niet te trainen, dat doet ze zelf méér dan genoeg
Nee die gaan liever plat zo ongeveer.
Waarvan is ze nu herstellende?
Ik snap je dip wel hoor @DemiSasa, komt het niet door het weer?
Ben benieuwd hoe de clinic gaat!
@Robijntjah, wat leuk M1! Ja dat is wel een stapje hoger dan L…

Heb mezelf sowieso al nooit een goede ruiter gevonden en heb het idee dat de mensen die dat dan juist tegenspreken afgelopen tijd ook meer averechts heeft gewerkt dan positief heeft uitgepakt. Maar goed, heb het idee dat het afgelopen weekend wel weer iets beter is geworden. Dus hopelijk blijft die positieve lijn erin zitten. Morgen voor het eerst sinds ik denk een maand er weer alleen op zonder les.
maar heb ze even doorgenomen en denk dat op dit moment de M2 beter past dan het Z1.

Ik vind het fijner als ze de slowfeeders hebben dan een half uurtje rijden. Maar daardoor komt er nooit iets van
Hele tijd draaien, schrappen en schudden, ze wilde graag weg bij de trailer.
Dus inderdaad, altijd iets te doen qua onderhoud of wat ik zelf graag anders zie. Maar vandaag de slowfeeders (af)gemaakt, dus hopelijk blijft het nu goed.