Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
prompter schreef:Is het bij jullie ook alleen zand of zit er nog meer doorheen? Gewoon uit nieuwsgierigheid.Oh die Fenwick ken ik ook, sommigen zweren erbij, maar als buitenstaander zag ik niet verschil in met en zonder de Fenwick. Mijn eigen merrie koerste vroeger ook met een gaaskap, die werd gek van het zand dat haar voorgangers opgooiden in haar gezicht.
pol013 schreef:Ik heb wel van dat Fenwick masker gehoord inderdaad en er zijn wel stoffen die dat FIR licht genereren, maar of dat ook alle voordelen heeft waarvan Fenwick beweert dat dat masker ze heeft, dat vraag ik me dan weer af. Ze beloven gouden bergen, maar wetenschappelijk bewijs delen ze niet.Wat een interessante oplossing. Zoiets ken ik helemaal niet.
Een soortgelijk product maar met de theorie van druk op het hoofd is hier wel even hot. https://eventing-shop.com/product/20807 ... lming-mask
Al kan ik me de werking van wat jij nu deelt beter voorstellen dan van dit fenwick masker.
Marcella schreef:Meer knik in je arm hoeft niet perse nu volgen je armen netjes de lijn van je teugel.
Desi_2409 schreef:Zo ongeveer rijd ik ook rond Mkango:
[ [url=m/yPdWHM.png]Afbeelding[/url] ]
Ik moet Monty met mijn been naar mijn hand rijden, hierdoor gaat hij zijn rug beter gebruiken en maakt hij mooiere passen. Neusje mag er nog iets uit en ik moet meer een knik in mijn armen, maar ben blij dat hij het zo goed oppakt.
ikke schreef:Eens, dat zou niet eens im Frage moeten zijn, hoe je dat moet doen.Desi_2409 schreef:Zo ongeveer rijd ik ook rond Mkango:
[ [url=m/yPdWHM.png]Afbeelding[/url] ]
Ik moet Monty met mijn been naar mijn hand rijden, hierdoor gaat hij zijn rug beter gebruiken en maakt hij mooiere passen. Neusje mag er nog iets uit en ik moet meer een knik in mijn armen, maar ben blij dat hij het zo goed oppakt.
Ehm, dat geldt voor elk paard, altijd. Het is de enige juiste manier!
MyWishMax schreef:Ik vind het ook heel waardevol om met je te kunnen sparren.Was meer een reactie op marcella hoor. Niet op jou, want jij zegt zelf hetzelfde.
Mkango, ik ben blij dat ik je af en toe kan helpenHet is gewoon heel leuk om jullie te volgen en Auroch is gewoon echt heel erg leuk