Seni schreef:Ik zie ook vaak foto’s dat ik denk; ooh die 3 bruine pixels in de verte is het paard denk ik?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Seni schreef:Ik zie ook vaak foto’s dat ik denk; ooh die 3 bruine pixels in de verte is het paard denk ik?
Fly_high schreef:Nou een lekkere bezichtiging gehad, nog geen 30 seconden op het beest gezeten voordat het in 100% rodeo modus zat, uiteindelijk eraf gesprongen omdat er maar geen einde aan kwam en er geen stuur noch gaspedaal op zat. Ik ben heel wat gewend maar zo levensmoe ook weer niet![]()
Paard moet weg omdat de eigenaresse het niet aan durft, waar ik me iets bij kan voorstellen, maar het is geen project qua prijs, gewoon wat scherper jong paard hoort het te zijn. Van tevoren nog gevraagd of het paard een type was om zomaar te bokken of steigeren, uiteraard was het antwoord neeadvertentie was daarna binnen halfuur verwijderd.
Ik ben allesbehalve onzeker maar joh, ff niet zoveel behoefte om nieuwe paarden te kijkenzijn tegenwoordig "niet geschikt voor beginners" en "geen klik" nieuwe synoniemen van staatsgevaarlijk?
Fly_high schreef:Nou een lekkere bezichtiging gehad, nog geen 30 seconden op het beest gezeten voordat het in 100% rodeo modus zat, uiteindelijk eraf gesprongen omdat er maar geen einde aan kwam en er geen stuur noch gaspedaal op zat. Ik ben heel wat gewend maar zo levensmoe ook weer niet![]()
Paard moet weg omdat de eigenaresse het niet aan durft, waar ik me iets bij kan voorstellen, maar het is geen project qua prijs, gewoon wat scherper jong paard hoort het te zijn. Van tevoren nog gevraagd of het paard een type was om zomaar te bokken of steigeren, uiteraard was het antwoord neeadvertentie was daarna binnen halfuur verwijderd.
Ik ben allesbehalve onzeker maar joh, ff niet zoveel behoefte om nieuwe paarden te kijkenzijn tegenwoordig "niet geschikt voor beginners" en "geen klik" nieuwe synoniemen van staatsgevaarlijk?
Ineke2 schreef:Oei dat is niet grappig zeg. Ik heb er 1 gehad waarbij ze toen we langskwamen niet konden voorrijden. Toen zijn wij zonder de pony te rijden weer naar huis gegaan.
Alleen als een paard als onbeleerd te koop staat weet je van te voren dat er niet gereden of voorgereden wordt.
Als een paard als braaf gereden te koop staat, wil ik dat graag eerst zien
Lieser schreef:Wij hopen morgenavond een paard te bezichtigen. We waren eigenlijk gestopt met zoeken, maar in de praktijk blijf ik toch dagelijks advertenties napluizen![]()
Al reken ik nergens op, we zijn zo vaak alsnog afgezegd.
Nadeel van deze is dat hij nog nooit gekeurd is. Geen idee wat we zouden aantreffen dus (als we zover komen dat er gekeurd kan worden).
Avalanche schreef:moniek21 schreef:Nou ik laat altijd zeker voorrijden .. ik wil zeker weten dat hij braaf is haha ik ben niet zo’n held
En toch kun je daar ook mee mis gaan.
Er zijn paarden die bij de eigenaar heel braaf zijn, maar zodra er iemand anders mee bezig is, zijn ze dat niet meer.
Avalanche schreef:Dat ligt er helemaal aan hoe jij rijdt. Ik ben er vrij zeker van dat ze een uitstekende rodeo gaat geven als ze met elke drafpas op de rug gebonkt en in de mond getrokken wordt.