Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Piekosjj schreef:He jeetje wat een vervelend nieuws over Valentijn! Wel super fijn dat jullie hem kunnen en willen bieden wat hij nodig heeft
Plop1997 schreef:Piekosjj schreef:He jeetje wat een vervelend nieuws over Valentijn! Wel super fijn dat jullie hem kunnen en willen bieden wat hij nodig heeft
Ja we mogen gelukkig wel nog met hem grondwerken mits hij natuurlijk pijnvrij is dus daar kijk ik wel naar uit. Het is heel verdrietig maar ik ben al lang blij dat hij er nog is.
Piekosjj schreef:Zit echt nog een beetje in de wolken met hoe fijn ze was vandaag!
Diertjec schreef:Ik ben de laatste tijd flink afwezig geweest, wel nog enigszins mee gelezen, maar erg druk en met Odin maakte ik weinig mee, omdat hij in Friesland staat nu.
Maaaar halverwege april/begin mei, komt Odin naar huis, lekker naar dezelfde stal als waar m'n merrie (en zijn moeder) staat. Dan kan ik hem hopelijk in het najaar wat meer gaan oppakken
Denk alleen dat ik er dit jaar nog niet op zit. Hij toont echt nog als een 2 jarige door wat ie allemaal mee gemaakt heeft