Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ElskaIsland schreef:Helaas is mijn pony afgekeurd. Ze heeft meerdere problemen, waardoor het een heel complex plaatje is... Ik ben intens verdrietig.

Felien_Kyra schreef:ElskaIsland schreef:Helaas is mijn pony afgekeurd. Ze heeft meerdere problemen, waardoor het een heel complex plaatje is... Ik ben intens verdrietig.
kan me goed voorstellen dat je hier verdriet van hebt.
De galop heb ik gelijk afgelopen week uitgebreid en ook geprobeerd om daarin tempowisselingen mee te pakken om aan mijn doel vd galop te werken. 
Wel balen.. vond het net zo fijn om weer thuis te kunnen rijden hihi.
Totaal vergeten een update te geven. 

. Geen wonden deze keer, maar wel kreupel aan de achterhand. Dus nu metacam en boxrust... Even aankijken hoe het ontwikkeld.
het probleem is de knie linksachter.
hij moest het been echt uit de lucht vangen
jullie waren zo lekker bezig... Wel fijn dat er direct naar gekeken is. Hier gaat Elaya het weiland niet eens mee uit als ze doorheeft dat de dierenarts er is 
Durf je onder het zadel wel aan?
Lijkt me dus echt ideaal. 

. Ze heeft nu een stukje wei van 4 bij 6 ofzoiets. Als ze vanmiddag weer wat verder opgeknapt is dan krijgt ze er een stuk bij.
maar dat gaat nog niet hahaah

zwak punt van mij Sintara schreef:Wat stoer felien! Was het springen of een cross? Ik vind crossen echt eng haha.
Met Mel gaat het weer veel beter! Ze heeft wel even een drafje en galopje gedaan maar allemaal heel beheerst. Ze was erg happy en zo vanaf de kant ziet het er best goed uit.
Morgen maar even kijken of iemand mee wil kijken naar met name de draf. Kreupelheid aan een achterbeen vind ik altijd lastig te zien, gaat nog het beste als ik er achteraan loopzwak punt van mij
Vond dit na een aantal jaar niet doen ook al spannend genoeg. Cross wilde ik net gaan oppakken en toen kreeg ze de blessure. Heb uiteindelijk 1 oefenwedstrijd cross gereden maar natijd kwam ik er achter dat ik vergeten was te ademen
zo spannend vond ik dat ook... was daarna nog net niet aan het hyperventileren.. 

Kreupelheid is ook van achter beter te zien, dat is ook hoe ze keuren, dus ligt zeker niet aan jou!
en wat fijn dat ze zo lekker liep! Succes alvast op je meetmoment, vergeet niet dat de zomertijd dan weer ingaat