Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ging al stukken beter gelukkig haha. Hij lijkt nu te snappen dat het gewenst is om ze te laten liggen ipv Mikado te spelen
en lekker geknuffeld met z'n kindervriendin. Tussendoor waren ze overal bezig met carbid maar meneer zal het een zorg zijn haha. Super fijn. 
. Afgelopen dinsdag les gehad en hebben we weer gewerkt aan de hand. Een kort stukje van de oefening travers. Hij is hé licht aan de hulpen wat ontzettend fijn is. Is wel heel gevoelig voor lichaamstaal.
Rechts is Ofira 
_activeme schreef:Heb een tijdje niks meer gezegt maar we hebben niet stilgezeten. Afgelopen dinsdag les gehad en hebben we weer gewerkt aan de hand. Een kort stukje van de oefening travers. Hij is hé licht aan de hulpen wat ontzettend fijn is. Is wel heel gevoelig voor lichaamstaal.
[ Video ]
Voor de rest doen we lekker tutten en af en toe longeren. Af en toe spring ik er even om te oefenen. In februari gaat het echt gebeuren dan ga ik beginnen met inrijden.
tien minuutjes en toen even knuffelen en daarna eten op stal. Wat een leven 
vandaag voor het eerst het zadel erop gehad in beweging, al een paar keer super kort erop gehad op de poetsplaats maar nu gingen we ook een rondje wandelen in de buitenbak. Ik was erg optimistisch met m’n korte halstertouw, gelukkig kwam een stalgenootje snel met een longeerlijn. Nena was één rondje namelijk even aan het oefenen voor rodeopaard. Maar daarna eigenlijk geen gekkigheid meer! Onze grondwerk oefeningen voor de concentratie even herhaald en ik had haar weer helemaal bij me. Stap ging goed en daardoor moest ik van mezelf toch een drafje vragen, yeaaah ook zonder gekke sprongen en het hoofdje lekker naar beneden briesend
dit was niet echt longerend maar het lange touw was erg fijn voor wat ruimte tussen haar en mij . 

fijn dat het zo snel goed ging! 

ben alleen zo bang dat ik er helemaal niks van kan.
loveslimpie schreef:Wat is iede een hier al lekker bezig met een zadel erop! Zover ben ik hier voorlopig nog niet haha...
Komt vast goed Laura, als de stijl van werken bij je past dan zou ik me er geen zorgen om maken
_lauraaa_ schreef:Onze eerste grondwerkles staat gepland voor aanstaande maandagben alleen zo bang dat ik er helemaal niks van kan.