Rambogirl schreef:Ik snap aan de ene kant wel dat je m bezig wil houden, maar omdat hij dus echt wel minimaal een jaar opgroei heeft gemist zou ik t toch overwegen.
Peesblessures helen ook in het land. En met die artrose zou ik me minder zorgen maken omdat hij gezien zn jonge leeftijd genoeg zal bewegen in t land. Tevens maak je daarmee kans dat hij wel nog kan groeien in breedte en hoogte.
Dat kan hij ook tijdens een revalidatie periode waarin hij niet gereden worden, heb nu besloten tot volgend jaar er echt niet op te stappen. Ga m'n zadel sowieso verkopen, ten eerste past ie niet goed. Ten tweede pas ik er niet in. En ten derde ik gebruik em toch niet en moet sowieso een nieuwe.
Het is de bedoeling dat ik nu aan de hand door ga met wandelen speelse oefeningen etc. Korte sessies. En voor de rest staat ie op beperkte bewegingsvrijheid (advies dierenarts) dus dat laat ik liever ook even zo. Wil hem nu niet weer verhuizen. Hij is net helemaal gewend.
Maar groeien kan hij wel! Hij is al gegroeid. En de mensen die zeggen dat ie niet dikker hoeft hebben pech hahaha.