Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Hannanas schreef:Kwijl ... wat een beest!!!
Anoniem schreef:Bij foto vier en vijf haalde ik toch even heel diep adem. Sodeju das mooi.
Piekosjj schreef:Ohhhh nu je z'n naam d'r bij hebt weet ik direct wie 't is! Hij is prachtig
Retjethorse schreef:Piekosjj schreef:Is het geen idee om met meerdere fokkers in NL/DE/..... ingevroren sperma aan te vragen en het zo kostelijk te kunnen houden qua verzenden ofzo? Of denk ik nu heel erg buiten de box?
Waar kan ik Aliaa aanmelden?![]()
![]()
Wat een prachtig dier zeg, en die gangen...
Berryz schreef:Wou, die zou ik ook wel als dekhengst willen
alice0cullen schreef:Oeh die is prachtig.
Bonjoy schreef:Heel, heel gaaf!!
Waar staat hij?
siloux schreef:Ik val hier ff binnen. Over het algemeen (op een paar PB's na) lees ik stilletjes mee en geniet ik met volle teugen, van alle foto's en informatie
Is het niet mogelijk om in plaats van Sperma, de Perlino hengst zelf te kopen, met een aantal liefhebbers?
Hannanas schreef:Wat kost Sam
Berryz schreef:Als ik het geld eens zou hebben
Berryz schreef:Ik geef ze zeker geen ongelijk!
Heb je een idee waarom de eigenaars niet meer fokken? Of hem als dekhengst te werk stellen?
zippora schreef:Ah... dus dat is er met Samovar gebeurd! Ik vroeg me al af waarom er al de jaren geen nieuws meer over hem te vinden was. Jaren heeft op de website gestaan dat hij in training ging bij een dressuurruiter - en vervolgens niets meer. Wat jammer dat hij zo'n pech heeft gehad.
Hannanas schreef:En je hebt contact met ze gehad?
Als dezelfde gezamenlijke visie-fokkers? Daar moet sperma overzees voor kunnen raken toch? Lijkt me dat ze die twee van jouw dan ook buitenkansjes vinden.
joey2010 schreef:Wat een prachtige hengst...
Ik lees dat ook zowat alles de revue al bij je gepasseerd heeft om toch n veulen (sperma) van deze hengst te kunnen krijgen.
Zooooo jammer dat er op dit moment geen gelegenheid ertoe is.
Ik vind het ook prachtig hoe je alles zo uitlegt ( maar dat heb ik al vaker gezegd) .
Ik hoop zo dat je je droom ooit nog kan en mag verwezenlijken.