Jawel... Vandaag is de stukadoor klaar en ik ben in de eerste kamer waar hij klaar was begonnen met schilderen, dus na komend weekend hard doorwerken en komende week in de avonden moeten we een groot deel van ons huis wel weer terug woonbaar hebben denk ik.
Ondertussen fiets ik elke dag langs stal naar mijn werk en zie ik eerst aan de overkant van de weg een groep jonge hengsten lopen en daarna naast stal tegen de weg aan de groep jonge merries waarin mijn Noortje loopt. Meestal languit slapend in het gras... Heerlijk begin van de dag!!
Ah, dat is ontspannen wakker worden! Fijn dat het wil lukken met je huis.
GJ9
Geplaatst: 15-05-19 16:10
Leuk topic met elke keer die foto’s!
Ik hoef niet meer te speuren naar die van mij, want we hebben hem een paar weken geleden opgehaald. Hij is daar nog op de foto gegaan, was gelukkig helemaal goed, en is toen ook gecastreerd bij de betreffende dierenarts. Nu staat hij bij mij thuis in de buurt. We zijn super geholpen, met hem uit de koppel halen, foto’s maken, opladen op de trailer. Super tevreden!
Voor ons al met al een hele positieve ervaring! Ruim twee jaar geleden twee Gelderse hengsten gebracht, de ene is bij het KWPN aangewezen voor het verlichtingsonderzoek, en de ander gaat een heel fijn sportpaard worden. Beide goed op de foto’s, gezond, en hele fijne paarden om mee te werken.
Zeker goed om te horen, is hij daar op de foto gegaan en gecastreerd of op een kliniek.
GJ9
Geplaatst: 15-05-19 17:34
Silly1972 schreef:
Zeker goed om te horen, is hij daar op de foto gegaan en gecastreerd of op een kliniek.
Hij is daar tegelijk met een paar andere paarden op de foto gegaan Castreren heb ik op de kliniek laten doen via de lies Maar het had ook daar kunnen gebeuren
Vandaag weer even bij de jongens langs geweest, zo lief als ze met zijn allen aan komen lopen en die van mij denkt..... zij komt wel naar mij toe hahahha.
Twinklebel kwam ik ook weer tegen die heeft bij de veulens volgens mij nog foto's gemaakt.
Mijn foto's volgen morgen, moet ze nog overzetten van mijn camera naar pc. Ga ik nu niet meer doen. Maar heerlijk hoe de paardjes er weer bij stonden, mooi in hun zomerjas. Het gras doet ze echt goed!
Heb jij zo staan knuffelen met Noortje? Leuke foto's! Ik ben er net na het onweer even heen gegaan maar iedereen was eigenlijk heel rustig buiten. Noortje is vandaag 1 jaar oud geworden.