Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Voor nu is het plan de campagne om hem pijnvrij te krijgen en daarna met proberen en testen uitvogelen waar zijn grens ligt. Dat kan een wekelijks staprondje zijn of dagelijkse wandelingen of helemaal niets. Dat weet ik echt niet. Ik gok en hoop op gewoon dagelijks wandelen en wat vrijheidsdressuur. Immers heeft hij tot een paar weken geleden gewoon correct gelopen op dat weinige werk.

Eikel.
Best grappig, maar op een gegeven moment ben ik wel klaar met een paard dat me aan mijn T-shirt naar zich toe trekt. Het commando 'trek' is duidelijk. Waar hij aan moet trekken (een vlag
) interesseert hem niet. Trekken is trekken.
Joep is een echt gewoonte dier dus als ik hem terugbreng naar de track geef ik het commando 'down'. Uiteraard gaat hij liggen, hij wil altijd op de terugweg halverwege de bak aan de rechterkant rollen. Ik geef hem een click en een brokje als hij even stil blijft liggen.
Eerst snapte hij er niets van,. maar later realiseerde hij zich dat zo lang hij lag, brokjes zijn kant op vlogen. Toen ik hem ruimte gaf om toch te rollen tijgerde hij al liggend achter me aan voor meer brokjes.
Of hij het daadwerkelijk snapte weet ik niet. Maar het beeld van een tijgerend paard krijg ik niet meer uit mijn hoofd.

Maflinger_S schreef:Hahaha, een tijgerend paard. Dat hoofd ...![]()
Lol met je knol gaat nog goed. Hou dat vast.
) en kijkt wat rond. Als je hem de ruimte geeft blijft hij het braafst. Gelukkig luistert hij beter dan menig hond en kent hij het commando 'hier'.
Hij vond wel het nieuwbouwproject eng. Dat is natuurlijk ook heel raar. Een half huis.