Paarden instagram pagina's

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 17:18

Dayanaera schreef:
Ik vind het lastig heb jullie berichten teruggelezen om te kijken welke account op insta jullie zijn :')

Peelie echt schandalig maar er staat dat ik je volg maar je bent niet echt voorbijgekomen op mijn insta? Of je hebt afgelopen 2 dagen niets gepost?
Desalniettemin heb ik even gesnuffeld maar vind je account leuk, lekker afwisselend qua foto’ s en mooie foto’ s ook :j misschien zijn filmpjes ook leuk?

En kashmino jouw account vind ik fantastisch! Wat een heerlijke paarden. Ik moest even teruglezen en toen las ik drafts en ik had er gelijk beeld bij :))

Ik gebruik mijn “verhalen” nu regelmatig voor een poll. Heb wel het idee dat daar veel gestemd wordt :j

Filmpjes doen het vaak niet zo heel erg goed.

Behalve het filmpje van Nads van het voorjaar toen ze voor het eerst weer de wei op mochten.

Misschien weer eens wat vlecht fotos. Die doen het ook altijd goed.

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 20:02

Nou ik ga tactiek toepassen :+
Ik heb vandaag met me telefoon best wel veel mooie foto's
en ook wat leuke filmpjes kunnen maken :D
Dus ik zal een proefperiode inzetten en een paar keer per dag iets plaatsen :=

87 volgers bij eerste plaatsen..
laten we het dan ook even bijhouden he _O-

o ja.. en de eerste foto is niet eens met me paard er op :+

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 20:04

Ik ga denk even mensen ontvolgen
1 omdat ik het nu echt chaotisch vind en wil wel mensen volgen die ik ook leuke foto's hebben enzo.

Op mijn videografie als 3 ontvolgers -O-
En op Enjoyyourhorselife 4 -O-

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 20:06

oke op me fotografie pagina..
ook zelfde test gedaan btw
maar daar krijg ik nu een reactie met als ik ze tag dan doen ze het reposten.
maar tag je dan doormiddel van ### of door middel van het benoemen op de foto?
zoals wanneer je samen met iemand zou zijn, zo'n tag? :+

edit: ik heb nu in de foto gedaan, even afgekeken bij andere accounts :P

Peelie

Re: Paarden instagram pagina's

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 20:20

Als je een foto plaatst heb je de mogenlijkheid tot het taggen van mensen in de foto.

Je kan ook in de tekst taggen door @ te gebruiken. Dus als je mij zou willen taggen in tekst is het @haflingers.nash.and.mara als je in de foto wil taggen moet je even bij de opties kijken. Ook na het plaatsen kan je nog bewerken en mensen in de foto taggen als je wil ;)

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 20:21

Peelie schreef:
Als je een foto plaatst heb je de mogenlijkheid tot het taggen van mensen in de foto.

Je kan ook in de tekst taggen door @ te gebruiken. Dus als je mij zou willen taggen in tekst is het @haflingers.nash.and.mara als je in de foto wil taggen moet je even bij de opties kijken. Ook na het plaatsen kan je nog bewerken en mensen in de foto taggen als je wil ;)

o dat is beter!
dan doe ik het in de tekst.
op de foto vind ik storender :P

(als het mensen zijn die echt in de foto zitten of waarvan ik foto's gemaakt heb
vind ik een tag in/op de foto zelf niet meer dan logisch. maar dat is nu niet het geval)

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 20:23

In de foto komt alleen omhoog als mensen er 1x op drukken. Anders zie je het niet.

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 20:35

Peelie schreef:
In de foto komt alleen omhoog als mensen er 1x op drukken. Anders zie je het niet.

o oke. ja dan maakt het inderdaad niet zo veel uit

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 20:44

Lovely ik heb mijn account als bedrijfsaccount en dan kan ik zien wanneer de piekmomenten zijn. Wel fijn want dan Kun je aan de hand van de grafiek bepalen wanneer je iets plaatst. Bij mij zijn de pieken om 9.00, 13.00 en 21.30, om 00.00 schiet ie ook wel iets omhoog maar dan ga ik niets meer plaatsen. Nu zou het kunnen omdat ik nog vakantie heb maar dat red ik straks dus echt niet meer.

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 20:50

Dayanaera schreef:
Lovely ik heb mijn account als bedrijfsaccount en dan kan ik zien wanneer de piekmomenten zijn. Wel fijn want dan Kun je aan de hand van de grafiek bepalen wanneer je iets plaatst. Bij mij zijn de pieken om 9.00, 13.00 en 21.30, om 00.00 schiet ie ook wel iets omhoog maar dan ga ik niets meer plaatsen. Nu zou het kunnen omdat ik nog vakantie heb maar dat red ik straks dus echt niet meer.

wat is het verschil met gewoon en bedrijfsaccount?

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 20:53

Maar is dat bedrijfsaccount ook niet gefocust op wanneer jij post? Want die piekmomenten bij mij zijn ook precies wanneer ik zo'n beetje post altijd. Dus zijn ze dan niet 'actief' ivm mijn posts? Dat vraag ik mij altijd af haha!

lovelyfiefy: Bij een bedrijfsaccount kan je allemaal statjes zien! Grafiekjes van hoelaat je volgers actief zijn, waar je volgers vandaan komen etc etc.

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 20:56

Dayanaera schreef:

Mijne geefst steeds een onbekende fout als ik als bedrijf wil doen.
Edit gelukt!
Laatst bijgewerkt door JoycexEnya op 07-11-17 20:59, in het totaal 1 keer bewerkt

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 20:58

Celine_Famke schreef:
Maar is dat bedrijfsaccount ook niet gefocust op wanneer jij post? Want die piekmomenten bij mij zijn ook precies wanneer ik zo'n beetje post altijd. Dus zijn ze dan niet 'actief' ivm mijn posts? Dat vraag ik mij altijd af haha!

lovelyfiefy: Bij een bedrijfsaccount kan je allemaal statjes zien! Grafiekjes van hoelaat je volgers actief zijn, waar je volgers vandaan komen etc etc.

oke.. dat klinkt niet echt interessant :+
Niet iets waar ik bewust voor zou willen omschakelen naar bedrijfsaccount zeg maar

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 20:59

Celine_Famke schreef:

Goh zou het? Ik weet het eigenlijk niet, ik ging er eigenlijk vanuit dat het andersom was. Maar ik post pas een paar dagen zo. Hiervoor poste ik gewoon random. Mijn zusje zit in het andere insta topic dus die kwam er mee aanzetten.

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 21:01

@lovely je kunt ook zien hoeveel weergaves je hebt per foto of hoeveel likes. Dat vind ik dan wel leuk. Het kost verder ook geen geld. Je moet alleen je account koppelen aan een fb pagina. Ik heb hem gekoppeld aan een pagina die ik ooit heb aangemaakt maar nooit verwijderd heb.

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 21:06

Iemand toevallig nog tips voor mijn account? :D Ben altijd wel benieuwd wat mensen ervan vinden. :) @friesianfamke, voor de mensen die mijn onderschrift nog niet gezien hebben hihi.

Kashmino

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 21:10

Poeh ik heb me net toch een foto gepost van slechte kwaliteit :') Maar ik vond hem toch erg leuk, dus ik kon het niet laten!

En Celine_famke, ik heb geen tips! Leuk account heb je, en een gaaf paard! Blijkbaar volgde ik je niet meer, dus dat heb ik maar weer gedaan :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 21:17

peelie, ik ben je beginnen volgen :D Vind je vlechtwerk in het tut-topic altijd zo leuk, kan ik er op die manier wat meer van meegenieten :)

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 21:56

Celine_Famke schreef:
Iemand toevallig nog tips voor mijn account? :D Ben altijd wel benieuwd wat mensen ervan vinden. :) @friesianfamke, voor de mensen die mijn onderschrift nog niet gezien hebben hihi.

Ja ik volg jou wel, je volgt niet terug zag ik. Misschien een herfstige foto? Ik vind de kleuren in het bos zo mooi nu <3

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 22:14

Ik volg niet iedereen die mij volgt terug nee, dat is onbegonnen werk en ik volg alleen accounts die mij aanspreken. Hoe heet jij op IG?
Een herfstfoto is inderdaad wel een goed idee, hoewel het nog wel een beetje lastig is aangezien ik met mijn paard nog niet zo vaak van het erf af ga omdat ze nog zo jong en groen is haha.

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 22:26

Celine_Famke schreef:

Ik vind je rijfilmpjes in het bos vooral heel leuk :D En foto’s met mooie setjes.

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 22:44

Celine_Famke schreef:
Ik volg niet iedereen die mij volgt terug nee, dat is onbegonnen werk en ik volg alleen accounts die mij aanspreken. Hoe heet jij op IG?
Een herfstfoto is inderdaad wel een goed idee, hoewel het nog wel een beetje lastig is aangezien ik met mijn paard nog niet zo vaak van het erf af ga omdat ze nog zo jong en groen is haha.

Haha wellicht wordt het op je terrein ook wel wat herfstig :))

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 22:50

Ja dat wel een beetje, of het kleine bosje voor stal. Ik zal eerdaags eens kijken of ik een mooi plekje weet te vinden. Bedankt voor het idee! :) Hoe heette jij nou op IG? :) Kan ik jouw profiel ook even bekijken.

trysteffy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 22:54

Super leuk! Ik vind het altijd leuk om andere te volgen.

Mijn insta is steffydoublej

Ik heb hem op privé staan kan ik zien wie me gaat volgen en kan ik hen ook volgen!

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 23:15

Celine_Famke schreef:
Ja dat wel een beetje, of het kleine bosje voor stal. Ik zal eerdaags eens kijken of ik een mooi plekje weet te vinden. Bedankt voor het idee! :) Hoe heette jij nou op IG? :) Kan ik jouw profiel ook even bekijken.

Ohhh sorry ik ben hoofpawfootprint :j