Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
__Astrid schreef:Is er al een update over hoe die z'n castratie verteerd heeft nu? Wanneer komt 2e termijn van osteo, of andere plannen?
Capriootje schreef:__Astrid schreef:Is er al een update over hoe die z'n castratie verteerd heeft nu? Wanneer komt 2e termijn van osteo, of andere plannen?
Wat wil je weten over z'n castratie As? Osteo komt 9/8 weer voor nabehandeling. Had haar de nieuwste filmpjes gestuurd en ze zei ga nog maar weekje zo door, maken we er 5 weken van ipv 4 weken nabehandelen. Die vond hem al enorm verbeterd in z'n rug en achterhand zo vanaf de film
Bovenlijn zit vast inderdaad, elke dag doen we 'worteloefeningen' en die gaan al steeds soepeler, ook vind hij kroelen in z'n manen kam heerlijk dus denk dat het daardoor ook beetje 'gemasseerd' wordt oid. Lekker vind ie het in elk geval![]()
Wat is jou merrie goed opgeknapt Marieke! Denk dat Cas inderdaad wel van iets verder moet komen maar geeft me zeker goede hoop
FelineNanet schreef:Ik vind hem zeker ook verbeterd tov andere filmpjes, maar het scheelt ook dat er geen zadel op ligt. Op de een of andere manier oogte hij heel pony met zadel en nu oogt het wat meer als een jong paard. Ik ga mee met de (meeste) bokkers hier dat doortrainen in dit geval ws de beste optie is. Lekker balkjes doen en wat galoptraining erbij pakken, meestal na galop vinden ze het wat makkelijker om te ontspannen ivm draaiing in heupen en verder. Misschien is longeren met een bodybandage ook een idee? Beetje het idee van een passoa alleen zonder de andere touwtjes, dus puur alles vanaf de longeersingel om de achterhand. Ik heb dat met mijn merrie een tijdje gedaan en merkte echt dat ze bewuster werd van wat er allemaal achter gebeurde (geschalk op dat moment)
Capriootje schreef:__Astrid schreef:Is er al een update over hoe die z'n castratie verteerd heeft nu? Wanneer komt 2e termijn van osteo, of andere plannen?
Wat wil je weten over z'n castratie As? Osteo komt 9/8 weer voor nabehandeling. Had haar de nieuwste filmpjes gestuurd en ze zei ga nog maar weekje zo door, maken we er 5 weken van ipv 4 weken nabehandelen. Die vond hem al enorm verbeterd in z'n rug en achterhand zo vanaf de film
Bovenlijn zit vast inderdaad, elke dag doen we 'worteloefeningen' en die gaan al steeds soepeler, ook vind hij kroelen in z'n manen kam heerlijk dus denk dat het daardoor ook beetje 'gemasseerd' wordt oid. Lekker vind ie het in elk geval![]()
Wat is jou merrie goed opgeknapt Marieke! Denk dat Cas inderdaad wel van iets verder moet komen maar geeft me zeker goede hoop
Capriootje schreef:Ja van z'n castratie is hij goed hersteld! Duurde even een week of 2 voor die daar helemaal vanaf was.
Aqua trainer ken ik een goede maar is 1,5 uur enkele reis en of het nu verstandig is om hem voor een maand te verplaatsen weet ik niet.. wel iets om in het achterhoofd te houden ja![]()
Ik heb nieuw filmpje van vanavond maar heb even nog geen WiFi om die op YouTube te zetten. Vanavond of morgen plaats ik die hier!