Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

vooral toen Vlekje letterlijk uit Jules mond begon te eten lag ik in een deuk (zoals je kan horen) gekke ponies. Vlekje liet zich deze keer ook duidelijk niet doen echt grappig 

Jules was eerst wat frisjes, maar werd al snel lekker rustig, we hebben maar kort wat stap oefeningen gedaan en dan lekker nog wat geknuffeld en gepoetst nadien, ook met vlekje nog wat gekroeld op stal, lieve paardjes 

mooie foto's weer hoor. Doe je trouwens bijna alleen maar stap omdat Jules nog moet revalideren? Of omdat het gewoon bloed heet was 

oefenen met de tips van onze instructrice en vooral terug vertrouwen winnen voor mij 
 Hoop dat we binnenkort gewoon weer lekker naar buiten kunnen (moet ik mezelf nog even voor overwinnen) dat is toch echt meer ons ding dan piste werk 
 (                                                         

gelukkig niets ergs gebeurd.                                                         

wat ben ik trots op ons, natuurlijk vond ik het wel een beetje spannend, net als Jules, maar het ging gewoon prima eigenlijk. Weer een stapje in de goede richting 
 En lieve Vlekje mocht ook weer gezellig mee, die vind alles helemaal prima 

En alles liep gewoon goed (behalve het incidentje met ons hoofdstel, maar zelf toen bleef meneertje heel rustig en flink wachten 
 ) voor herhaling vatbaar dus, was ook nog eens de eerste keer dat we bitloos naar buiten gingen, weer een kleine mijlpaal dus:D al met al ben ik gewoon een super trots baasje 

met de nodige gekke snoeten tot gevolg