bobje26 schreef:Ik doe alleen poetsen.
Dat hier nog niet eens momenteel, ik mest uit en voer.
Oja net toevallig nog met een grote vuilniszak staan zwaaien maar dat vind moeders wel eng en Diva vind het stom en saai

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
JosjeDZ schreef:Wat is jullie reden om je jonkie een deken op te doen?
Elvi_Elisa schreef:Ik ben wel benieuwd hoe de andere mensen met kleine pony's gaan beleren ohz.
Ik zet liever niet meteen mijn zusjes erop (pony kan best wel een beetje "heet" zijn, gewoon wat sensibel) , vind mezelf toch wel te lang (ben 1,70. Pony is nu 1,24 wellicht groeit hij nog wat, maar stap er liever niet op. Ik weeg rond de 50kilo ) .. Dus ga nog even bedenken wie er de eerste paar keer op gaat
Equitandi schreef:Quir schreef:Ik heb t gedaan, omdat ze van +20 naar -20 met sneeuw ging *knip*
Ik denk dat dat dan ook een uitzonderlijke situatie is en wij hier in NL daar inderdaad niet mee te maken krijgen (mag ik toch hopen)![]()
bobje26 schreef:Die van mij krijgt echt geen deken op, lekker zelf warm houden die hap.
Staat overdag in een grote uitloop/inloop en 's nachts gaat de deur op.
Ik snap ook niet zo goed (naast medische en keuring redenen) waarom je zo'n jong dier al een deken op zou doen, maar dat zal wel persoonlijk zijn.
Equitandi schreef:Quir schreef:Ik heb t gedaan, omdat ze van +20 naar -20 met sneeuw ging *knip*
Ik denk dat dat dan ook een uitzonderlijke situatie is en wij hier in NL daar inderdaad niet mee te maken krijgen (mag ik toch hopen)![]()
RoyceMack schreef:Ik was tweede kerstdag bij Finn, hij at raar. Knarste met zijn kiezen, spuugde hooiproppen uit. Ik natuurlijk zo ongeveer de tandarts onder de speed dial. Ik was met hem de bak in gegaan er kwam me een bak aan energie uit. Dus klein sprongetje neer gezet.. Hij springt eroverheen alsof ze in brand staan zo hoog. Daarna dekentje op gedaan omdat hij behoorlijk zweette en het was winderig. Die deken heeft ie 1 keer eerder op gehad. Toen met halster om even gewandeld over straat. Mijn vriend zag een aantal doosjes in de sloot dus die wilde hij eruit vissen. Finn vond het reuze interessant. Wilde bijna mee de sloot in xD In de doosjes zaten overigens nieuwe simkaarten. dus daar hebben we de politie voor gebeld (leek gestolen).
Nog even bij de visvijver gekeken (nieuw terrein).. toen weer naar huis. Gaf ik Finn zijn home made christmas diner (fruit en groenten) en die heofde ie niet!! Nou ik had de dierenambulance al bijna aan de lijn. Hij bleek raar kauwen en zijn eten wegduwen met zijn tong. Ik denk die heeft haken op zijn kiezen daar zeg je u tegen. Wat me tegenhield om direct te bellen was dat ik weet dat hij vollop aan het wisselen is.
Weer op stal gezet. Geef hem toch wel snoepjes.. Draai me om, hoor ik ineens een steentje vallen. Raar. draai om, ikke zoeken. Is zijn kies eruit gevallen. Heb n beest nog nooit zo goed zien eten en ervan zien genieten hahaha.. zo sneu
Nu heb ik een tand en een kies van meneer.