[VOLG] Annie de Clydesdale

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Granoek

Re: [VOLG] Annie de Clydesdale

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 20:19

Brrrr akelig zeg!
Heb ook al gevloekt op die pijnstillers in het ziekenhuis. Ik lag er een week met nierstenen en kreeg maar om de 6u pijnstillers die dan net 4u werkten. Ja nouuuu, weet niet of je ooit nierstenen hebt gehad maar dat je kruipt van de pijn is blijkbaar normaal. Dan duren 2 uur lang. Heb me boos gemaakt en toen kreeg ik dan the good stuff. Dat werkte 8u en mocht ik bijvragen zo vaak ik wou *\o/*

Hopen dat je morgen naar huis mag! Toch meteen weer heel anders herstellen als je op je gemak thuis bent hé. Succes!

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-17 20:24

Ja helaas ook al meerdere malen in het ziekenhuis geweest met nierstenen en voor de vergruizer.. deden ze bij mij ook moeilijk over met morfine toen.. en als ik belde als ik een aanval had kwamen ze pas na een half uur, ja dan is de aanval al weer afgelopen. :roll:

Djoopie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 20:53

Sterkte en ik wens je een voorspoedig herstel!! Zulke operaties zijn nooit fijn....:( maar nu alleen maar de goede kant op hoop ik!

EAST

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 08:27

Heftig! Héél veel beterschap! Hoop dat je snel weer op de been bent.

Steffiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 11:27

Heftig zeg, Heel erg veel beterschap, en hoop dat je snel weer de oude bent :(:)

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 11:28

Succes met je herstel. Veel beterschap!

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 11:39

En, mag je naar huis?
Ik duim!

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-17 12:42

Ja ik ben thuis!! :D traplopen ging wel oke, daarna moest ik een stuk lopen zonder rollator maar dat kon ik dus echt niet. :') nu fijn thuis met goed bed in de woonkamer en verder herstellen!! +:)+

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 12:51

Poeh, platte rust dus voorlopig!
Wel fijn om thuis te kunnen zijn :)
Bed, tv, koelkast & stopcontact bij de hand: meer heeft een mens niet nodig :D

edit: een wc misschien..

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-17 15:57

They see me rolling, they're hating!

Afbeelding

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 16:03

Gaat dat een beetje zo? Kan je toch nog fijn naar buiten, het is mooi weer.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-17 14:51

Nu al ruim 3 weken niet naar de paarden geweest maar moet zeggen dat ik het eigenlijk niet erg mis. Ook wel omdat ik weet dat als ik er ben dat ik toch niets met ze kan doen. :+ Ze vermaken zich wel prima op de weide dus dat scheelt maar kan niet wachten om straks weer lekker aan de slag te gaan met ze!! :D

Met mijn rug gaat het redelijk! Ik loop 's morgens een eindje met de hond, soms in het bos.. ongeveer 30 minuten, ben dan wel total loss als ik terug kom maar oke! Conditie opbouwen!! Zitten gaat nog erg slecht, maximaal 10 minuten maar ik heb nog maar heel sporadisch de pijnstilling nodig.

Helaas vannacht wel wakker geworden door opgezette keel en gevoel dat iemand mijn keel dichtknijpt. Al paar nachten dat gevoel maar vannacht wel heel erg. Net naar de dokter geweest, die denkt een ontstoken schildklier dus bloed later prikken en morgen de uitslag.

Ach, het houdt je bezig. :')

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 20:31

Ahw goddd geen rust voor jou.
Die pijnstilling is wel goed spul hé :wow:

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-17 20:39

Hele goede morfine.. topspul!! <<) *\o/*

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-17 10:46

Geen afwijkingen te zien in het bloed, nu verdenkt ze een cyste op de schildklier, dus vanmiddag voor een echo. Zucht. :\

Djoopie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 12:43

T zit je niet echt mee he? Sterkte!!

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-17 19:45

Ja ben een beetje een mislukkeling qua lichaam. :') Op echo niets bijzonders te zien, enkel wat verdikte lymfeknopen. Ben verder niet ziek oid dus geen idee waar het dan door kan komen. Als ik dit blijf houden moet ik inwendig onderzoek ondergaan.. Bleegh!

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-17 09:19

Captain schreef:
Ja ben een beetje een mislukkeling qua lichaam. :') Op echo niets bijzonders te zien, enkel wat verdikte lymfeknopen. Ben verder niet ziek oid dus geen idee waar het dan door kan komen. Als ik dit blijf houden moet ik inwendig onderzoek ondergaan.. Bleegh!

dat gevoel wat je beschreef is bij mij een allergische reactie :o

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-17 09:43

Ja zat ik ook al aan te denken maar geen idee waarvoor? Gisteravond had ik het bijna niet. Vannacht eigenlijk ook niet, vanochtend weer wel toen ik net wakker was... nou tussen vannacht en vanochtend is dezelfde omgeving dus zou niet weten waarom dat dan steeds wisselt. :+ Maandag bel ik de dokter weer voor overleg.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-17 16:46

Vandaag voor het eerst sinds 4 weken weer langs geweest!! Ze waren helemaal blij. Van achter uit het weiland aan komen galopperen. :D Beide een goede poetsbeurt gegeven en even gespeeld met allebei. Gewoon rustig lopen door de wei, ging eigenlijk wel heel erg goed. :D

Annie zit nu in de zomervacht en is echt 4 tinten lichter geworden. Heel erg mooi!! Ben vergeten er een foto van te maken maar zal het de volgende keer als ik er ben doen.

EAST

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-17 08:52

Awh fijn dat je ze weer gezien hebt! Is altijd heel fijn als je lang niet bent geweest en je krijgt zo'n reactie van ze.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-17 20:26

Net nog even geweest. 2e keer sinds de operatie. Zo leuk dat ze dan heel blij zijn om je te zien!! :D Menno moet ik normaal ophalen achter uit het weiland maar nu roep ik ze en komen ze allebei heel blij aangedraafd haha schatjes!! <3

Heerlijk met beide kunnen spelen. Annie kan nu 'nageeflijk' meedraven maar eigenlijk is ze gewoon boos op de zweep. :+ MERRIE!!

Afbeelding

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 20:38

Ah wat leuk dat ze er aan kwam :)
Haha boos op de zweep :P

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 00:05

Hahaha die oren ook hé :+ jij loopt goed zo te zien!

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-17 16:10

Zo, vandaag voor het eerst alleen erheen gereden en lekker bezig geweest! *\o/*

Menno mag helaas niet meer gereden worden. De laatste tijd is hij een aantal keer spontaan omgevallen. Dierenarts is langs geweest en gaf aan dat het ouderdom is en we beter het bij grondwerk kunnen houden. Helemaal goed! :) Als hij dan nog minstens 5 jaar mee kan. Had het al wel aan zien komen dus geen grote shock. Lekker vrijheidsdressuur met hem gedaan.

Ondertussen Annie dr hoofdstel al omgedaan zodat ze daarmee even kon grazen. Daarna lange lijnen met haar gedaan. Vond ze maar gek maar ze deed het heel goed. :D

<3
Afbeelding