Ik woon in de Randstad, dus hier is het ook echt niet makkelijk. Maar het is me gelukt, gelukkig!
Ik heb het idee dat ze hier gelukkig zijn. Ze rennen lekker rond in de bak, zelfs Dais, ze eten goed (maar dat doen ze overal). Ze zijn alleen nog wat druk op het erf, maar dat is ook niet gek. Even een weekje op het erg blijven en dan gaan we weer eens wandelen buiten.
Dat klinkt goed in ieder geval! Ik woon in het Gooi, je moet echt geluk hebben of een hele berg geld.... ik werd helaas gewoon mijn plekje afgegooid en overal waren wachtlijsten....
O, Djoopie, dat is rot. Hoe heb je dat toen opgelost?
Ik hoop het niet, Tica Of dan een gewone zwarte, bruine of vos
Djoopie
Geplaatst: 08-12-16 14:50
edit: reactie op verkeerde topic...
Helaas niet op kunnen lossen en paardje neergezet een heel eind verderop.( +30 km )Dat koste me teveel tijd. Hij staat nu nog steeds op dit plekje maar heb hem voor symbolisch bedrag aan hun verkocht als maatje voor hun paard, gaat gelukkig heel goed en ik mag erheen wanneer ik wil. Daarna ook ander werk gekregen met meer uren ed dus uiteindelijk heb ik rust ove hoe het gelopen is...
Zonde zeg, Djoopie, maar soms lopen de dingen zoals ze moeten gaan. Dat merk ik nu ook op mijn nieuwe stal. We zijn hier allemaal veel gelukkiger. Zelfs Dais is in een week tijd helemaal bijgetrokken
YWC, de site is bijgewerkt!!! Ik zie nu dat Vie er op staat (alleen staat haar naam verkeerd )
Is alweer een tijd geleden dat de site werd bijgewerkt en dateert nog van toen "LaVie est belle CR" nog "Sublime's LaVie CR" zou noemen.
Ik snap trouwens nog altijd niet waarom WPCV over " Sublime's " een probleem maakte (wat toch maar een verwijzing naar de vader is) en niet over CR (wat toch veel duidelijker een verwijzing naar de fokker is).
Tja.. omdat 'Sublime's' voor de naam stond en dat op een prefix/stalnaam lijkt. Wat ik nog raarder vind, is dat Ti dood is, dus er staat geen levend paard met 'Sublime's' voor de naam geregistreerd. Maar goed, nu maar mijn eigen stalnaam, dan heb ik dat gedoe niet meer.