Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
fransje23 schreef:BrightBren, heb je Bo op de markt gekocht?
Rebbie82 schreef:Hoe groot zijn jullie jaarlingen nu en welke stokmaat verwachten jullie uiteindelijk bij jullie paardjes?
Fennadev schreef:Mijne is nu iets van 78 cm, zijn moeder is 78 en zijn vader 81, maar eigenlijk wil ik t liefste dat ie nog doorgroeit naar 85 cm, net zo hoog als zijn vriend.
Weet iemand van jullie trouwens ook hoe snel stralen groeien?
Misschien een gekke vraag, maar Jorie heeft dus tot een paar weken terug alleen maar in modder gestaan (met droge schuilstal) en nu hebben ze bakzand met drainage, dus droge voeten. Maar van alle modder zijn zijn stralen zo week geworden dat het heel erg is gaan vervellen en nu zijn ze voor een groot deel gelijk met de zool. Verder doet t m niet zeer en ruiken ze hetzelfde als Alex zijn stralen en die heeft keiharde, gezonde stralen, dus ik denk niet dat t rotstraal is geweest, maar gewoon een slechte weerstand van het beestje in het algemeen.
Ik stel deze vraag niet in het hoeven-topic, want ik ben bang dat ik dan met de grond gelijk gemaakt ga worden, zoals altijd op bokt..
Ik heb er wel foto's van voor de liefhebber, maar die stuur ik alleen in pb (zijn wel wat wazig). De nieuwe straal die eronder weg is gekomen ziet er goed uit.
NRJ schreef:Gefeliciteerd met je nieuwe veulentje![]()
De deken heb ik gekocht bij de paardendrogist en hier staan hele fijne aanwijzingen hoe je moet meten. En als hij niet gepast had, dan kon ik hem gratis terugsturen.
Deze deken gebruik ik een seizoen en daarna zal ze er wel uitgegroeid zijndan gaat hij de verkoop in (mits nog in goede staat).