Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
). Stuk warmer in de winter.
even overcompenseren. hetzelfde met spullen en kleding hahahaha

.
Nimby schreef:Inderdaad, heel veel ouders die zowiezo niet kwamen! Omdat ze niets met paarden hadden. In ieder geval op maneges. Ik denk dat dat bij actieve ponyclub ouders anders was. Was ik ook best wel eens jaloers op!
Onze kinderen hebben geluk dat wij al paardenmeisjes waren
Was altijd de hele dag gezellig met vriendinnen. En van ouders die meer paardenmensen waren en wel kwamen (vaak reed de moeder dan ook of hadden ze een eigen paard) heb ik altijd steun gehad. Dus toch erg leuke tijd.
was best erg mijn moeder schreef maar wist niet dat ze de beginners moest schrijven. En jurylid wist niet dat zij onze moeder was. En dat gaf wat strubbelingen. Mijn zus en ik hadden 122 punten, een meisje met ouders met veel geld en bekende naam moest na ons en die had van de jury moeten winnen.
want ja zij was er een van .... Alleen wist hij niet meer hoeveel punten wij voor verzorging hadden en hij zat er dus een halve punt naast. Zij had er 121,5 en werd derde, ik eerste omdat ik de jongste was. Vraag me alleen af waar de beste man met zijn ogen heeft gezeten. Als ik mezelf had moeten jureren zou ik misschien op 100 punten zijn uitgekomen of zo.
ok wel alles netjes op de letters en de overgangen redelijk ok. Maar stelling, houding van pony en mijzelf. Om te janken zo erg.

Die klemmetjes waren te stram.
Idem met de huidolie van zwitsal, ideaal als ontklitter. Voor glans gebruik ik de wegwerp washandjes.