geerke schreef:Vala schreef:Varekaj, ben het zo ontzettend met je eens dat de vorige eigenaar zijn verantwoording al had moeten nemen...Zo triest dat dit paard dit allemaal bespaard had kunnen blijven, erger me rot dat paarden die dusdanig afgekeurd worden nog een weg moeten gaan. Hou ze dan zelf. Ik zou geen nacht meer slapen...
De vorige eigenaar heeft niets verzwegen...hij ging weg als weidemaatje.Vermoedelijk was hij te slecht voor de sport en te goed om in te slapen.Is othello trouwens gekeurd bij aankoop?Daar is iedereen op bokt altijd zo fel op...alleen nu even niet.Eigelijk kun je er vanuit gaan dat als je een paard met een goed papier koopt voor een prikkie dat er iets mee is.Anders had hij met die bloedlijn wel in de sport gelopen.Dat geldt ook voor de Zangersheide merrie van de zus van TS...En ik wil hier mee niet zeggen dat die paarden niet bruikbaar zijn,er is een verschil tussen topsport en een bosritje
Die merrie Is goed gekeurd bii aankoop.
Othello is niet gekeurd maar dat was 5 jaar terug.
Eigenaresse Wilde hem kwijt omdat ze Te weinig tijd had
)
Ik filter er gewoon uit wat enigszins nuttig lijkt, pluis het verder uit, vergelijk het met wat ik al weet en dan zie ik wel wat ik er mee doe. Maar iets klakkeloos opvolgen? Nah.