Dees schreef:Mijn 4 jarige staat sinds gisteren op de plek waar hij beleerd zal gaan worden.
Nog een paar weekjes wachten en dan kan de lol beginnen
Waar heb je hem heen gebracht?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dees schreef:Mijn 4 jarige staat sinds gisteren op de plek waar hij beleerd zal gaan worden.
Charica schreef:Dees schreef:Mijn 4 jarige staat sinds gisteren op de plek waar hij beleerd zal gaan worden.
Waar heb je hem heen gebracht?
Ik ben Femke, de soon-to-be bijrijdster van Halagueno, het paard dus van Dees (ik dacht ik breek even in bij dit topic
).

LiindseyV schreef:Tymone : mooi paard heb je! Hoe oud is hij? Ziet er al mooi gebouwd uit vind ik!
). Inmiddels gaat het weer helemaal goed met hem. We zijn het nu langzaam aan het opbouwen. maaaikkee schreef:Vandaag voor het eerst een zadel op gehad, hij keek niet op of om. Overgins is dit niet het zadel waarmee hij beleerd gaat worden deze is van mn andere paard alleen die is een stuk breder haha
[ [url=m/vzWH4c.jpg]Afbeelding[/url] ]
Tymone schreef:maaaikkee schreef:Vandaag voor het eerst een zadel op gehad, hij keek niet op of om. Overgins is dit niet het zadel waarmee hij beleerd gaat worden deze is van mn andere paard alleen die is een stuk breder haha
[ [url=m/vzWH4c.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wauw wat staat hij daar braaf. Dat blauw staat hem ook mooi zeg!!
Heeft hij ook bewogen met het zadel op? en wat vond hij daarvan?