Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kletskousz schreef:Oh in dat geval heb ik ook nog zo verhaal.
Kochten een ouder paard van 23 jaar voor m'n ouders. Paard opgehaald, naam in Google ingetikt en verrekt... Link naar bokt. Dus PB gestuurd, bokker verschrikt want paard hoorde dood te zijn...
Overigens is het een lief beest en was het gewoon gezond op de probleem wat we beide wisten.
xMistyy schreef:Kletskousz schreef:Oh in dat geval heb ik ook nog zo verhaal.
Kochten een ouder paard van 23 jaar voor m'n ouders. Paard opgehaald, naam in Google ingetikt en verrekt... Link naar bokt. Dus PB gestuurd, bokker verschrikt want paard hoorde dood te zijn...
Overigens is het een lief beest en was het gewoon gezond op de probleem wat we beide wisten.
Hoe kan een paard opeens niet dood zijn dan?
StalNollie schreef:Niet geslacht maar door verkocht. Word veel gedaan
JEvv schreef:Ik ben niet op zoek, maar vind het wel leuk om advertenties te bekijken. Verbaas mij regelmatig over mensen die hun paard/pony te koop aanbieden i.v.m. geen tijd/studie/met jong paard beginnen of wat voor reden dan ook en die 'm alleen verkopen aan iemand die hun paard een blijvend thuis biedt...
Vraag me altijd af hoe je op het idiote idee komt iemand te willen verbieden jouw paard later weg te doen, als je 'm zelf ook geen blijvend thuis biedt....

Kletskousz schreef:Koper 1 voor pony geweest en gekocht, en direct meegenomen. Meisje is er blij mee. Daar doen we het voor
Koper van paard mailde af omdat ze afspraak vergeten was, kan gebeuren geen probleem. Maar het stond er nog een beetje raar " als ik weet wanneer mail ik nog wel terug voor afspraak"
Vaak zijn dat mensen die zich bedacht hebben en nooit meer mailen.
Dus mocht iemand nog opzoek zijn naar een leuk groot paard 1,68, 7 jr merrie, voor klein prijsje![]()
Wel grappig keek op marktplaats en zag een bekende pony voorbij komen, even gebeld en verrekt dat is de pony die ik afgelopen juli gekocht heb op de markt. Verkocht aan ander meisje en dit meisje haar ook gekocht voor de handel van weer een ander meisje. Dat vind ik vaak wel sneu..
Judith68 schreef:Ik heb eens meegemaakt dat een vrouw kwam kijken bij een paard wat ik te koop had. Ze was er helemaal weg van. Deed een royale aanbetaling, kwam het paard niet ophalen, en liet nooit meer iets van zich horen......
Ania schreef:Judith68 schreef:Ik heb eens meegemaakt dat een vrouw kwam kijken bij een paard wat ik te koop had. Ze was er helemaal weg van. Deed een royale aanbetaling, kwam het paard niet ophalen, en liet nooit meer iets van zich horen......
Ik heb net detective series gekeken, dus ik denk nu aan verdwijningen enzo
Ania schreef:Judith68 schreef:Ik heb eens meegemaakt dat een vrouw kwam kijken bij een paard wat ik te koop had. Ze was er helemaal weg van. Deed een royale aanbetaling, kwam het paard niet ophalen, en liet nooit meer iets van zich horen......