Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dus tijd voor een ochtendwandeling in het zonnetje met m'n kleine dikzakje

) dus mooi tijd om in de ochtend naar stal te gaan! Lekker even de deken af en ondertussen haar stal uitgemest. Daarna lekker poetsen, stukje lopen langs de weg en daarna haar gelijk maar naar buiten gedaan. Lekker om 10uur buiten, in de zon, met hooi en vers water
Bijna alleen maar eten en niks doen, 's nachts lekker warm op stal, zwaar hoor. En dan ook af en toe nog wandelen of een kind 15min op je rug dragen, snap niet dat ze het nog aan kan
De jeuk kwam niet door luizen en ging ook niet weg met een of ander anti jeuk spul, het was gewoon het scheren en poef weg jeuk en irritaties. Ze is veel blijer sinds haar vacht er af is
Binnenkort maar weer scheren want het is bijna weer helemaal terug gegroeid en ik wil niet dat ze weer last krijgt natuurlijk
Even een kwartiertje het bos in met haar amazone!
Ook even enigszins haar staart uitgewassen samen en lekker geborsteld. Mevrouw deed het weer goed! Meisje krijgt er steeds meer plezier in en wil nu ook al kleine stukjes draven, waarbij ze al een heel klein beetje kan lichtrijden, leuk om te zien!
Dus vandaag ook echt al flink wat stukjes gedraafd en op het einde nog helemaal los een klein stukje gestapt toen we weer terug naar stal gingen, wat ook goed ging! Zolang je maar niet te dicht bij het gras in de buurt komt want dan gaat mevrouw daar natuurlijk snel heen en dan grazen, want dat meisje op d'r rug kan haar dan toch niet tegenhouden
Ik moet dan al moeite doen dusja
Maar verder geen stap verkeerd, dus daarna lekker wat hooi gekregen en toen weer de wei op met haar vriendjes 

Wil graag van die beugels met zo'n "kap" aan de voorkant, zodat haar voeten er in ieder geval niet doorheen kunnen schieten mocht dat toch eens gebeuren of mocht ze een keer vallen of wat dan ook, maar ik moet ook op m'n geld letten
Elke keer kost het al benzine als zij mee gaat, de cap en het zadel hebben ook geld gekost (deels zelf betaald, ander deel die mensen) en natuurlijk vind ik het helemaal niet erg en super leuk allemaal, maar ik kan niet alles gaan aanschaffen. Daarom gewoon goed opletten en wie weet komen die beugels nog wel
Dat ze een cap op heeft komt namelijk ook al door mij, want 'is een cap wel nodig?'. Nou ja, ik wil niet dat ze op mijn pony zit en dat er dan iets gebeurt en ze op haar hoofd valt en dan geen cap op had natuurlijk! Dekje zit ook iets te ver naar achteren, maar deze is eigenlijk ook te groot maar de andere zat in de was, die schuift niet naar achteren gelukkig

Gaan/blijven we zeker mee bezig! Eerst was het ook vooral rondjes gewoon op de pony zitten en verder niks doen, nu durft ze al te draven en probeert ze al iets te sturen. Volgende stap is inderdaad ook de teugels goed vast houden 

Natuurlijk ben ik voor de veiligheid, maar ik wil niet m'n geld dat ik al haast niet heb blijven uitgeven zegmaar
10 minuutjes aan de longe gestapt en gedraafd, wil dat weer een beetje oppakken voor wat conditie training. Eerst keek ze me aan van 'baas, moet dit nou echt? Ik heb hier zo geen zin in
' maar toen ik haar eenmaal zo ver kreeg om lekker door te draven ging ze heerlijk ontspannen lopen, neusje bijna letterlijk over de grond, fijn dus

Dat weet ik ja, als ik even de andere kant op kijk staat ze 9 van de 10 keer al stil om grasjes te zoeken
Ik heb het er alleen niet bij gezet hahaha, maar dit doet ze wel vaak ja. Snap je wel toch, ze is uitgemergeld, krijgt haast niks te eten en al helemaal geen gras! 
Normaal wel ja
Denk dat ze dan nog maar wat harder aan het werk moet, kan ze meer grasjes mee pikken
.

)
Die nu zwart zijn ipv wit
Ik heb haar nog niet gezien, maar ga er straks heen. Ben echt benieuwd hoe ze er uit ziet en of het echt zwartbont is of een zwarte waas, maar ze is er in ieder geval zwart onder vandaan gekomen. Hoe dan
Ben benieuwd
Foto's ga ik uiteraard maken en plaatsen
Dat zwarte paarden wat grijzer worden oke, maar een bruinbonte zwartbont
Ik ben benieuwd naar foto's!