Ben benieuwd of je het boek inmiddels binnen hebt! Heb de eerste berichten al gehad van diegenen wiens gesigneerde exemplaar ik gisteren heb gestuurd. Ook mijn oma had er een ontvangen en och wat was ze trots.

Pippaa schreef:Ik heb hemhet is mooi! Ik denk dat het precies is wat mijn vriend ook aanspreekt!
Oh, wat leuk!!

Siamsmeesje: nogmaals van harte! Het is je gegund hoor.

EmmaVZ: leuk dat je je naam het toegevoegd aan de lijst. Ik kom er komende week op terug hoe of wat met gesigneerde exemplaren en dan contacteer ik iedereen op de lijst wel.
Leprycorn: ja, ik had het zelf ook niet verwacht hoor. Er was wel overleg geweest over het eerder aankopen door boekhandels maar dat ze het ook eerder zouden aanbieden en in de winkel plaatsen had ik niet verwacht.

Rebecca: ja, het is balen, vooral omdat ik hem wel had gecorrigeerd. Niks meer aan te doen. Oké, er is wat aan te doen bij een tweede druk, maar dat is nog afwachten, haha.
Gisteren nog een voorgesprek gehad met de Omrop over het praatprogramma van woensdag. Nog maar heel even en dan is de première ook alweer zover. Het is nog lichtelijk onwerkelijk allemaal eigenlijk, dat na zoveel maanden werken en opnames etc. het nu gewoon werkelijkheid is geworden.
Mijn boek is er! Someone pinch me!