Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Azmay schreef:Mijn gezondheid is een grote ellende dus ik probeer niet zo vaak te gaan om mezelf te beschermen maar ik vind het eigenlijk veel te fijn om er te zijn. Ga nu 2 dagen niet en dan 1 wel, hoop dat de artsen snel een oplossing hebben want continu op bed is echt niets.
Het grondwerken gaat goed voor zo ver ik de kans krijg te oefenen. Ze buigt al vrij netjes hoewel ik zelf niet bepaald handig ben. Ze zit geloof ik wel fijn in haar vel, is niet echt angstig meer en accepteert mijn aanwijzingen steeds makkelijker.
[ [url=m/CWdsi8.jpg]Afbeelding[/url] ]
LauLauu schreef:Ik lees al vanaf het begin maar zou toch echt haar laten scannen.. ze heeft een te rond buikje om vet te zijn,
anders zou dit ook aan haar nek/borst en billen te zien zijn (lijkt mij).
Ze heeft wel een zeer vriendelijke uitstraling!
Maaikevdk schreef:Ze is niet gedekt toch, dat jij weet iig? Ik vind haar er toch behoorlijk drachtig uitzien eigenlijk
JolisaJ schreef:Ben je inmiddels begonnen met het behandelplan van je artsen? Balen dat het werd uitgesteld.
Wat een heerlijke blije hoofdjes.
Azmay schreef:JolisaJ schreef:Ben je inmiddels begonnen met het behandelplan van je artsen? Balen dat het werd uitgesteld.
Wat een heerlijke blije hoofdjes.
Zou nog lang kunnen duren werd mij dinsdag verteld maar ze belde vanmiddag dat ik morgen langs kan komen. Nu nog hopen dat het ook daadwerkelijk effectief gaat zijn.
Maanlicht schreef:Hele blije koppies!
Ik baal dat ik niet dichterbij woon, dan had ik ze super graag willen verzorgen!
Ninx schreef:Heb je al gedacht aan zand of wormen? Mijn merrie kan ook zo'n buik krijgen.... omdat ze snel last heeft van haar darmen, oogt exact hetzelfde.
Ik houd haar altijd scherp in de gaten qua zand, op tijd ontwormen met het correcte middel, en verder e.e.a. ter ondersteuning van de darmen.
Heeft ze ook veel darmgeluiden? Zeker in combi met dat slome en geeuwen zou ik eens even in die hoek kijken... of maag....