Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
troi schreef:Mijn quarter is in een paar jaar gegroeit van ranglaagste naar opperhoofd van de groep.
Zijn roepnaam, Treasure, wordt meestal afgekort tot TresjeBesje, niet echt een naam voor een toch wel vrij stoer paard. Eigenlijk zoek ik dus een andere roepnaam maar echt inspiratie heb ik niet. Hebben julllie misschien ideeen?
Het is een ruin en het moet het liefste beginnen met een T, kort zijn (dat roept lekker), in het engels of nederlands en als het wat te maken met zijn stamboeknaam (LS Sweet Treasure) zou ik het wel mooi vinden!
Ter inspiratie een paar foto's van het ventje![]()
[ [url=m/gnnzr5.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/o7cUKu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bij voorbaat dank!
Quir schreef:'L amour , Lados,Nog iemand een leuke hengsten naam met de L? Merrie naam heb ik waarschijnlijk wel, maar hengsten naam kom ik gewoon dé naam nog niet tegen...
Zoek een beetje luxe naam, liefst 2 namen met leuke/korte roepnaam. En belangrijk dat t geen veel voorkomende naam gaat worden dit jaar.![]()
Taal maakt niet zoveel uit.
Ben benieuwd.
Ruby_KR schreef:Hoi allemaal,
Voor het Welsh NWR veulen wat ik in mei verwacht zoek ik nog een mooie naam. Er zitten wel een paar 'eisen' aan. Het moet met de letter F beginnen en ik wil het graag engels(achtig).
De merrie heet Floortje en de hengst waar ze drachtig van is heet Pippin's Pride.
Verder komt er nog mijn stal voorvoegsel voor.
Ruby's F...
Zoek voor een hengst en een merrie, aangezien ik uiteraard nog niet weet wat het wordt
Ik heb al eens Faylinn, Finest Friday en Florian gehad.
Wie weet hebben mensen hier nog mooie ideeën
Quebelle schreef:Eragon is een fictieserie, over een jongen die een draak vind en de wereld red, ik weet niet of je dat weet maar het is misschien leuk om bij die serie te blijven;
Josta Eragon's Saphira
Josta Eragon's Anurin
Josta Eragon's Kialandi
Josta Eragon's Jura
Josta Eragon's Arya
Met Amerikaanse namen, bedoel je dan Native American names of echt 'engelse"?
jolandje schreef:Quebelle schreef:Eragon is een fictieserie, over een jongen die een draak vind en de wereld red, ik weet niet of je dat weet maar het is misschien leuk om bij die serie te blijven;
Josta Eragon's Saphira
Josta Eragon's Anurin
Josta Eragon's Kialandi
Josta Eragon's Jura
Josta Eragon's Arya
Met Amerikaanse namen, bedoel je dan Native American names of echt 'engelse"?
geboren op 9 maart 2016, Josta Eragon's Blue Saphirabedankt voor de mooie naam
![]()
[ [url=m/N2Qgxw.jpg]Afbeelding[/url] ]