Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Tigra_ schreef:Wat maakt het nu uit dat andere dravers niet zo geweldig vinden. Genoeg mensen die haflinger en fjorden lomp vinden, friezen kunnen niet springen en horen alleen voor de kar, arabieren zijn heethoofden. En alleen degene met dravers voelen zich aangesproken dat ligt niet aan de mensen die hun mening geven.
Ilona_Ubique schreef:Dat komt het nogal vaak gezegd wordt van draver dit dravers dat

"Het" paard zal maar net een van die rassen zijn, tja, jammer dat ik dit gezegt heb dan, maar dan komt die er toch 
Heimdallr schreef:Ilona_Ubique schreef:Dat komt het nogal vaak gezegd wordt van draver dit dravers dat
inderdaad. Waarom zijn die mensen zo appelflap negatief over de draver. Wat heeft de draver jou ooit aangedaan... toch... Dat ik de meeste Dressuurruiters niet mag en trutjes vind is gebaseerd op eigen ervaring, niet omdat hun smoel mij niet aanstaat bijvoorbeeld. De meeste meningen zijn geen meningen maar ronduit stomme opmerkingen gebaseerd op niks.
vuurneon schreef:Je bent volwassen; tip; in het leven kom je vaker mensen tegen die niet jouw mening delen en daarmee moet je leren om te gaan. Ik kan je 1 ding zeggen; dit is niet de manier.
Heimdallr schreef:vuurneon schreef:Je bent volwassen; tip; in het leven kom je vaker mensen tegen die niet jouw mening delen en daarmee moet je leren om te gaan. Ik kan je 1 ding zeggen; dit is niet de manier.
Nog maals, die mensen die ik ken met hun mooie kwpn'ers hebben mijn paard helemaal de zeik in geprezen.... dus...
kellaxy schreef:Ik snap trouwens wel dat de koudbloed liefhebbers geen arabier willen. Is best wel het tegenovergestelde. Maar mensen die kwpners hebben en zeggen absoluut geen arabier te willen, terwijl de arabier in heel veel rassen, voornamelijk in een kwpner zit. Dus een beetje van het Arabische bloed vinden veel mensen dan toch wél weer leuk blijkbaar, alleen veel mensen weten het niet. Grappig!