Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
FlairS schreef:Vandaag staat het stuk nog niet in de Telegraaf.Wel de zaak tussen van Aalderen en van Grunsven en dat neemt zo veel ruimte in beslag
Jamy schreef:nee egt vaag maaike kende hem niet en ik heb hem niet gezien met z'n broek op z'n enkels.ik zag hem tot aan z'n truiWat een vaag bericht zeg die laatst ..
Hij zat helemaal niet met zijn broek op zijn enkels achter het paard .. maar onder de voerbak. En Maaike kende hem nog helemaal niet toch? Jammer dat het trouwens niet in de krant staat. Hopelijk morgen.
omax"]nee egt vaag maaike kende hem niet en ik heb hem niet gezien met z'n broek op z'n enkels.ik zag hem tot aan z'n trui
[quote="Jamy schreef:Wat een vaag bericht zeg die laatst ..
Hij zat helemaal niet met zijn broek op zijn enkels achter het paard .. maar onder de voerbak. En Maaike kende hem nog helemaal niet toch? Jammer dat het trouwens niet in de krant staat. Hopelijk morgen.
spokey"]nee egt vaag maaike kende hem niet en ik heb hem niet gezien met z'n broek op z'n enkels.ik zag hem tot aan z'n trui
[quote="omax"][quote="Jamy schreef:Wat een vaag bericht zeg die laatst ..