Paardenmishandelaar gepakt!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

FlairS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-03 16:06

Weer hetzelfde bericht met fouten.Inmiddels heeft het meisje contact met me opgenomen en ik heb haar de ogen geopend.Ze had zijn moeder en hemzelf aan de telefoon gehad en hij had het niet gedaan en was niet opgepakt geweest.Daarom belde ze mij om het uit mijn mond te horen.

coydog

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 16:17

Waarom staat dit ineens niet meer op de voorpagina van bokt?
Denk dat veel mensen dit toch een positief bericht vinden,dat er eindelijk eens een dader gepakt is.

patrice

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 17:00

is er geen bloedonderzoek gedaan om uit te zoeken of het paard daadwerkelijk gedrogeert was?

patrice

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 17:04

"ploert spoortnie" noem ik de dwaas al bah ik ben er constant in mijn hoofd mee bezig af en toe ben ik in alle staten om even een bezoekje te doen aan deze dwaas Boos! Boos! .....ik hou me in ik hou me in.... Boos! Boos!

FlairS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-03 17:10

Alstjeblieft doe dat ook!Het heeft geen zin om hem zelf te willen aanpakken.Het kan alleen maar in zijn voordeel gaan werken als hij zo gepest wordt!

patrice

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 17:21

nee ik hou me echt in hoor! en snap het ook dondersgoed hoor dat het alleen maar averechts werkt,ik hou me ondertussen maar flink bezig met handtekeningen werven. maar moest even mijn frustraties kwijt,sorry dat ik je ongerust maakte Bloos!

Noble-Girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 17:26

FlairS schreef:
Vandaag staat het stuk nog niet in de Telegraaf.Wel de zaak tussen van Aalderen en van Grunsven en dat neemt zo veel ruimte in beslag Verward

Ik zou persoonlijk toch ruimte hebben gemaakt voor jullie verhaal Boos! !!
Jammer dat de zaak van Grunsven/v.Aalderen wel in de krant staat, wat leven we toch in een bekrompen wereld Ziek

omax

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 17:28

Jamy schreef:
Wat een vaag bericht zeg die laatst .. Verward
Hij zat helemaal niet met zijn broek op zijn enkels achter het paard .. maar onder de voerbak. En Maaike kende hem nog helemaal niet toch? Jammer dat het trouwens niet in de krant staat. Hopelijk morgen.
nee egt vaag maaike kende hem niet en ik heb hem niet gezien met z'n broek op z'n enkels.ik zag hem tot aan z'n trui

spokey

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 17:34

omax"]
[quote="Jamy schreef:
Hij zat helemaal niet met zijn broek op zijn enkels achter het paard .. maar onder de voerbak. En Maaike kende hem nog helemaal niet toch? Jammer dat het trouwens niet in de krant staat. Hopelijk morgen.
nee egt vaag maaike kende hem niet en ik heb hem niet gezien met z'n broek op z'n enkels.ik zag hem tot aan z'n trui
[/quote]

Van onder af of van boven af?

Sorry kon het niet laten.

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 18:18

spokey"]
[quote="omax"][quote="Jamy schreef:
[/quote]

Van onder af of van boven af?

Sorry kon het niet laten.
[/quote]
Tong uitsteken Tong uitsteken Tong uitsteken Tong uitsteken
Lekker flauw met z'n allen Haha! . Oke weer ontopic Schijnheilig .

796285

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 18:45

FlairS"]
[quote="Llewella schreef:
Fok is trouwens ook op tijd met berichtgeving:
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=35860

Ook hier weer de nodige fouten.
[/quote]

Als je een correctie onder de reacties neer wilt zetten, ik zit op Fok en heb al eerder wat toevoegingen in de topics hierover gepost. Laat maar weten als je wil dat ik er iets neerzet.

FlairS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-03 00:42

Gelukkig is de rust weer een beetje weergekeerd .Het gonst trouwens wel in het dorp.Overal wordt er over gesproken.Vandaag stond het in het plaatselijke krantje en weet echt iedereen in Heiloo wat er gebeurd is.Er stond trouwens een heel mooie ingezonden brief van een gedupeerde in:

Vanochtend om 8.30 is bij een Pensionstal in Heiloo een man op heterdaad betrapt achter een paard.
Degene die hem betrapte (meisje dat de paarden ging voeren) is gelijk hulp gaan halen, toen ze terug kwamen zagen ze hem vluchten en zijn ze er achteraan gegaan.
De eigenaresse van de stal had inmiddels "112" gebeld en uiteindelijk hebben ze de man (de +/- 20 jarige G. uit Heiloo) vlak voor zijn ouderlijk huis kunnen arresteren.

De man is ongeveer 4 a 5 jaar geleden al eens voor hetzelfde vergrijp opgepakt (verder is er toen weinig mee gedaan omdat de ouders van het "toen nog jongetje" gesmeekt hebben het te laten rusten, zij zouden beter op hem letten en het in de gaten houden), bij ons op stal was al steeds het vermoeden dat het weer om dezelfde persoon zou gaan, de eigenaresse van onze stal had een paar maanden geleden ook al aan de politie gevraagd of ze deze man niet eens aan de tand konden voelen (al was het alleen maar om hem uit te sluiten.....dat kon niet)
Nu bleek dat de politie hem ook als verdachte hield.
Met de arrestatie hopen we dat de rust (na een lange periode van angst onder de paardenliefhebbers in Heiloo en Limmen) kan weerkeren
Al een jaar werd er met de regelmaat van de klok (meestal op vrijdag, soms op zaterdag) een paard "verkracht" en na onderzoek van de dierenarts bleek dan dat de merrie in kwestie inderdaad door het geslachtsdeel van een man en steeds vaker door diens vuisten en of stokken gepenetreerd was.

Vorige week is er bij een andere stal (in Limmen) een drachtige merrie dusdanig mishandeld dat het tot op heden nog niet zeker is of het veulentje geboren kan worden.

Dit soort zieke praktijken krijgen volgens ons te weinig aandacht.....in nederland is het allemaal nog vaag geregeld en worden er voor dit soort vergrijpen te weinig staffen opgelegd.
Als je je bekeuring niet betaald kan je gaan zitten
Maar als je samen met je dochtertje, huilend, 2 bebloede handen en het bloed tussen de achterbenen van haar pony staat af te wassen is er verder geen haan die ernaar kraait.

Deze brief geeft in het kort eigenlijk ons hele gevoel weer,en was eigenlijk de brief die wij graag in de kranten hadden gehad Verward

FlairS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-03 09:37

Weer niks in de Telegraaf.Het is wel duidelijk:Als je geen sensatiestuk in de krant wil hebben,zetten ze er niks in!!!! Boos!

spokey

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 09:45

FlairS schreef:
Weer niks in de Telegraaf.Het is wel duidelijk:Als je geen sensatiestuk in de krant wil hebben,zetten ze er niks in!!!! Boos!

Dan hoef ik hem niet te kopen. Wat een gezeur waarom komt die journalist dan als ze het toch niet plaatsen Boos!

HHD_Foto

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 10:07

Er stond wel een stukje van in het Veluws Dagblad, hetzelfde stukje wat jullie ook al plaatsten, wat niet helemaal klopte dus Boos! .

omax

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 10:30

en verder schrijven ze dus gewoon domweg over wat er in nhd stond

ikisik

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 10:33

Jezus, wanneer wordt het nu eens landelijk in de publiciteit gebracht...
Ik ben al heel druk bezig met handtekeningen, als we het proberen misschien helpt het, misschien niet, maar als iedereen het doet....... IK HOOP DAT HET WERKT!!! Meiden kopieer die handtekeningen lijst en vraag iedereen die je kent om te helpen!!!
En hoe is het inmiddels met de paardjes en de meiden van de paarden / stal..
Hebben de paarden nog wel vertrouwen in jullie of hebben ze een soort shock (ik denk dat mijn pony het wel zou hebben, maar die is ook erg gevoelig)
Ik hoop dat Nirvana er verder geen "blijvende" schade aan over heeft gehouden en vertel haar maar dat ik me blijf inzetten tegen deze zieke geesten..

spokey

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 10:38

We zijn wel een beetje schrikkerig en houden alles goed in de gaten.

nirvanaS

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 13:11

Met Nirvana gaat het alweer wat beter, gelukkig maar.Maar ik krijg het maar niet uit mijn hoofd. Het lukt me nu wel beter om rustiger te blijven, want de eerste dagen had ik echt moordneigingen.(logisch)
Ik ga zo weer naar de politie om een nieuw dierenartsrapport te brengen waarop duidelijk staat dat ze ook kneuzingen etc. heeft en ze dus ook mishandeld is. (vreselijk he.....)
Ik hoop dat het snel in de telegraaf komt.Het bericht in NHD was echt een sensatie verhaal, en dat is niet de bedoeling. In de uitkijkpost stond het juiste verhaal, zo moet het ook in de telegraaf.
Ik benblij dat we er met z'n allen er nu wat aan proberen te doen. Want die gek moet echt zijn verdiende straf krijgen, zodat wij weer in alle rust naar onze paardjes kunnen gaan.

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 14:03

Er stond van de week ook een stuk in de Leeuwarder Courant. Ik heb het zelf niet gelezen helaas.

FlairS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-03 14:04

Het is iedere keer dat sensatiestuk met alle namen erin Verward

Maclee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 14:05

Het bericht heeft maandag (of was het dinsdag?) al in alle GPD bladen gestaan. Dan is het voor De Telegraaf dus oud nieuws. Tenzij er nu een nieuwe invalshoek is.

nirvanaS

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 19:40

Ik vind het heel apart dat het nog niet in de telegraaf heeft gestaan. Ze zeiden dat het woensdag er in kwam. Misschien morgen!

sherwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 22:44

het stond gister wel in het gelders dagblad of hoe dat nu ook mag heten.

....haai ik was er weer, na 3 dagen......

FlairS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-03 22:47

Welkom back sherwood!