Kamy schreef:Ik vind dit op zich een goede discussie. Snap het onderwerp ook wel.
Maar ik zie wel weer een groep deelnemers die een bepaalde mening hebben. En wat een ander ook zegt, het wordt toch weerlegd en het is toch anders.
Dat het gros van "kapotte paarden" misschien niet zo goed terecht komt als de eigenaar van te voren bedacht heeft, dat zal ik niet ontkennen. We leven in een harde wereld....
Maar er zijn ook mensen die aangeven dat het WEL een succesverhaal kan worden. Maar dit is geen discussie topic, dit is een topic met een mening. Dus als jij deelt dat het in jou gevel een succes was. Dan nog wordt je overhoop geschoten door andere bokkers. Zoals Lady62 die naar mijn idee echt heel netjes verwoord hoe een aantal andere bokkers een ervaring hebben met dit onderwerp. Ik neem mijn petje af voor Lady 62![]()
En ik zie weer een aantal ernstig bekrompen reacties voorbij komen. Helaas.............
Nou, misschien kun je de bekrompen reacties dan even quoten, weten we ook waar je op doelt

Citaat:Maar voor mijn gevoel is er 1 richting en die is bepaald. De uitzonderingen doen er niet meer toe.
De uitzonderingen zijn prachtig, maar als dat uitzonderingen zijn, betekent het dat het met het gros niet goed komt. Dus zijn er meer de dupe dan paarden die er baat bij hebben.