Anne_26 schreef:Ik weet niet of het al gezegd is maar die Happy Valley fleecetruien met paardenafbeelding achterop.
Nostalgisch, ik had een donkerblauwe
ze hingen nog te koop bij een stand op HE. anno 2013, best bijzonder!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
_Yasmine_ schreef:Er is rubberen laars en er is rubberen laars!
Waarbij je gevoerde versie had die nog semi strak om je kuiten zit ( rode voering meestal) en je hebt de flubber rubberen leren laarzen die ijskoud zijn en zonder voering.
Waarbij de laatste eigenlijk écht niet meer kan
Verder breek ik alle mogelijke regels. Ik rijd met topjes, oude broeken... En er is niets beter dan rijden in een trui die minimaal 2 maten te groot is en oorspronkelijk niet eens van jou
wat echt niet meer kan zijn de tape-frontriemen met kleurtjes
JJane schreef:Zo eindelijk tijd om te reageren. Misschien is het al gezegd maar wat ik echt niet vind kunnen is zonder goeie sport bh te paard. En te blote/strakke truitjes met een decolleté tot aan je navel zijn echt een no go. Vind ik dan hè. Oh ja ik vergeet er nog een: het strapless topje.
dierfysio schreef:JJane schreef:Zo eindelijk tijd om te reageren. Misschien is het al gezegd maar wat ik echt niet vind kunnen is zonder goeie sport bh te paard. En te blote/strakke truitjes met een decolleté tot aan je navel zijn echt een no go. Vind ik dan hè. Oh ja ik vergeet er nog een: het strapless topje.
Oh nou, helemaal eens! Zo onsmakelijk...
Brendaaaa schreef:Hahaha leuke verhalen meiden!!
Ik moest na die happy valley kleding ineens eraan denken dat mijn oma echte paardentruien voor me breide, die k dus inderdaad naar de manege droeg! Waren veel kinderen/tieners die een gebreide trui met paardenopdruk hadden. Ook very not done anno 2013 denk ik......
. Mijn armen stonden in een soort spreidstand als ik dat ding aan had. Moest over mijn hoofd aan en uit en er zat een megadikke rits in. En jeuken dat, dat kreng deed. Had een hele rode hals, kin en nek.
Maar kleding moet echt gewoon praktisch en comfortabel zijn..Wel schoon en heel en zo ben ik erg netjes op mijn tuig,dat maak ik na elke rit weer even schoon want anders is het niet fijn voor de paarden en gaat het ook langer mee..