Military Boekelo

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ThinkAgain

Re: Military Boekelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 14:29

Ik zal eerlijk zeggen dat ik niet eens weet welke hindernis 8 was :D Ik dacht eerst dat 21 8 was, want ik zou het niet heel gek vinden als je een runout had bij die skinny. Maar ik kan me best voorstellen dat het te missen is als je erop zit

Tendance

Re: Military Boekelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 14:34

Als je vanaf 6 het bos in ging, dan kwam je op een veldje waar 3 hindernissen in een lijn stonden, maar allemaal heel dwars geplaatst. De eerste en derde waren zeer smal doordat er zo'n wijnvat op stond.
7a en 8b waren gelijksoortig en 8a had wijnvaten eronder.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 16:24

Terugroepen is lastig hoor. Ben zelf regelmatig hindernisrechter, en het gaat idd heel snel zeker bij een 1 sterren cross of hoger. Als een ruiter doorrijdt heeft terugroepen niet zoveel zin, dat hoort een ruiter echt niet meer. Enige wat je dan kan doen is via je walkie talkie de wedstrijdleiding informeren en er een aantekening er van maken. De hindernisrechters van de eerstvolgende hindernis kunnen de combinatie dan stoppen, als echt duidelijk is dat de combinatie de wedstrijd uit moet. Maar dat mag je niet op eigen houtje beslissen en moet je doorkrijgen van de wedstrijdleiding.